Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Går det här att hyra ut (fritidshus)?

Du kanske skulle kunna åtgärda några småsaker, en micro kostar inte mycket om man köper allra billigaste men höjer servicen väldigt mycket.

Det vore bra med åtminstone nån slags bättre madrass i de hårda sängarna. Där tappar man genast i bekvämlighet och det känns inte som man vill varken rekommendera andra att bo där eller komma tillbaka själv.

Finns det bara brunnsvatten alltså, inte vanligt i kranen? Den biten gör det genast svårare att hyra ut, då måste man ju ha med egna dunkar vatten! Såvida du inte tänkt ställa ut några såna själv. Där går stugan helt bort för min del i alla fall.

Förutom det låter det som en rustik skärgårdsdröm som skulle ge dig stora inkomster, så se till att satsa på lite uppgraderingar bara först!

• Anonym (K)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-03-16 21:28:22 följande:
    Haha, förlåt. Och tack för skrattet. "Inget vanligt vatten i kranen"? "Bara brunnsvatten"? Känner mig som en väldigt gammal gumma på blott 30 år som slår sig för pannan. Du har aldrig bott utanför stan va? ;)
    Jo jag bodde på landet när jag var barn och vi hade egenborrad brunn, tack så mycket för dina förutfattade meningar, men det brunnsvattnet var drickbart utan att ha bismak!!

Så gå du och slå dig för pannan lite till medan du funderar på hur man beter sig online mot andra!
  • Anonym (K)
    hawthorne skrev 2021-03-16 22:02:44 följande:
    Något lättstött är man?

Det är lika roligt som ditt första inlägg faktisk. Först säga tokiga saker och sedan bli arg när andra kommenterar det. Lite som en ilsken Kalle Anka tänker jag.

Appropå beteende. Cool
    Ja mot folk som är stora i truten ja. Det är inte konstigt att ifrågasätta om det finns vatten som är drickbart!
Svar på tråden Går det här att hyra ut (fritidshus)?