• lejonmamman70

    PRP som fertilitetsbehandling

    Jag har gjort en PRP-behandling. Vid Genesis, Aten. Jag blev inte gravid till följd av det. Om den hade ngt inflytande på att jag sen kunde bli gravid (2 år senare), vet jag inte. Tror inte det. Vad jag däremot gjorde, var att ta ALLA fertilitetsfrämjande läkemedel man kan tänka sig. Och det vill inte säga få. Framför allt tog jag DHEA och Ubiquinol, men även mkt, mkt annat. Och, jag ändrade min kost helt.
    Jag fick mitt första barn när jag var 2 mån från att fylla 38; mitt andra när jag var 39; 3;e 40 och 4:e vid 43. Men, jag ville ha ett sista; ett 5:e. Efter 6 års kämpande, kom han. Jag var då 49 och hade tagit alla fertilitetspiller som finns, gjort en PRP i Aten, en endometrical scratch i London, samt påbörjat en IVF-behandl.... 
    Jag berättar gärna om min resa och om vad jag tror fungerar och inte fungerar. Till följd av Covid, förlorade jag min verksamhet (EWC-anordnare) och startade istället min egen konsultation som terapeut inom psykosyntesen och KBT (jag är diplomerad psykoanalysterapeut) där jag hjälper ofrivilligt barnlösa. Jag bjuder på den första sessionen. Jag håller till i Sthlm, samt online. 
    Annika Sterner


    Coach & Samtalsterapeut
    Individuell & Parterapi - Terapisamtal vid Ofrivilligt Barnlöshet, Missfall, Sorg - Coaching - Stärkande av Självförtroende - Viktnedgång - Ledarskapscoaching
    Tel 0733 43 98 40
Svar på tråden PRP som fertilitetsbehandling