• Anonym (Vara säker)

    Privatdetektiv

    Hej

    Jag misstänker att min fru fortfarande är otrogen. Jag har tack vare en anonym källa avslöjat henne tidigare men misstänker att de är igång igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att spionera på henne själv.

    Nån här som har anlitat en privatdetektiv...? Finns det ens riktiga sådana eller är det bara muppar som tycker sig vara det och som leker privatdetektiv på fritiden?

    Om det finns kan nån som vet mer, kan du isf bidra med erfarenheter?

    Vad kostar det? Vilka bevis fick du? Osv...

  • Svar på tråden Privatdetektiv
  • Anonym (suck)
    Anonym (Vara säker) skrev 2021-03-18 13:58:24 följande:

    Hej

    Jag misstänker att min fru fortfarande är otrogen. Jag har tack vare en anonym källa avslöjat henne tidigare men misstänker att de är igång igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att spionera på henne själv.

    Nån här som har anlitat en privatdetektiv...? Finns det ens riktiga sådana eller är det bara muppar som tycker sig vara det och som leker privatdetektiv på fritiden?

    Om det finns kan nån som vet mer, kan du isf bidra med erfarenheter?

    Vad kostar det? Vilka bevis fick du? Osv...


    Men ge dig, problemet är inte om din fru är otrogen eller inte, problemet är att du inte vet när det är dags att avsluta ett förhållande eller vet det men kan inte förmå dig själv att göra det. Du valde ju att förlåta den första otroheten vilket betyder att du mer eller mindre oxå sa att den va ok. 

    Om jag vore du skulle jag spendera pengarna på egen terapi istället för att bena ut varför du agerar som du gör.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Vara säker) skrev 2021-03-18 13:58:24 följande:

    Hej

    Jag misstänker att min fru fortfarande är otrogen. Jag har tack vare en anonym källa avslöjat henne tidigare men misstänker att de är igång igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att spionera på henne själv.

    Nån här som har anlitat en privatdetektiv...? Finns det ens riktiga sådana eller är det bara muppar som tycker sig vara det och som leker privatdetektiv på fritiden?

    Om det finns kan nån som vet mer, kan du isf bidra med erfarenheter?

    Vad kostar det? Vilka bevis fick du? Osv...


    Men ge dig, problemet är inte om din fru är otrogen eller inte, problemet är att du inte vet när det är dags att avsluta ett förhållande eller vet det men kan inte förmå dig själv att göra det. Du valde ju att förlåta den första otroheten vilket betyder att du mer eller mindre oxå sa att den va ok. 

    Om jag vore du skulle jag spendera pengarna på egen terapi istället för att bena ut varför du agerar som du gör.
  • Anonym (jury)

    Meningslöst.

    Du har redan fått bekräftat att hon varit otrogen och hon har uppenbart inte kunnat agera på ett sätt som gör att du inte får misstankar att hon håller på igen. På vilket sätt skulle ytterliggare en bekräftelse göra någon skillnad? Antingen stannar du med henne och accepterar att det blir inte bättre än så, eller så lämnar du pga bristande tillit, där det egentligen inte är avgörande om hon håller på igen eller inte. 

  • Sk007
    Anonym (Vara säker) skrev 2021-03-18 13:58:24 följande:

    Hej

    Jag misstänker att min fru fortfarande är otrogen. Jag har tack vare en anonym källa avslöjat henne tidigare men misstänker att de är igång igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att spionera på henne själv.

    Nån här som har anlitat en privatdetektiv...? Finns det ens riktiga sådana eller är det bara muppar som tycker sig vara det och som leker privatdetektiv på fritiden?

    Om det finns kan nån som vet mer, kan du isf bidra med erfarenheter?

    Vad kostar det? Vilka bevis fick du? Osv...


    Det finns en sida som heter google, har du testat den? Där kan man skriva in ett eller flera ord som man vill söka efter. Om du söker på t ex "privatdetektiv pris" så får du upp en del sökresultat som ger en hint om vad det kostar att anlita en privatdetektiv.
  • Anonym (Vara säker)

    Ok, jag bad om råd men fick skit. Tack

  • Anonym (Dick)
    Anonym (Vara säker) skrev 2021-03-19 08:00:17 följande:

    Ok, jag bad om råd men fick skit. Tack


    Det finns seriösa privatdeckare. Misstanke om otrohet är ett av de vanligare jobben för dem.

    Inte bara en fråga om "känslor".

    En del har äktenskapsförord med klausuler om hur bodelningen ska bli vid ev. skilsmässa o.s.v. Pengar alltså.
  • Stårschan2
    Anonym (Vara säker) skrev 2021-03-19 08:00:17 följande:

    Ok, jag bad om råd men fick skit. Tack


    Tja, en creepy kommentar som "Jag har tyvärr ingen möjlighet att spionera på henne själv" gör ju att man lätt dömer ut dig som en kontrollerande sjuk typ, som kanske inte är värd så mycket sympati.

    Antingen litar du på henne, eller så gör du det inte, och då är det ju lika bra att du avslutar förhållandet, för bådas skull.
    De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
  • Anonym (Viktigt)

    För mig är det väldigt viktigt att man funkar sexuellt tillsammans. Funkar inte sexet så funkar inte resten typ. Därför är jag rätt snabb på att kolla upp om vi är på samma våglängd. Skulle aldrig åka o träffa nån om jag inte visste att vi var kompatibla. Det är ju bara waste of time. Lägga ner timtal med skrivande och sen åka o träffas, kanske på restaurang, kanske tom åka hem tillsammans för att upptäcka att det inte funkar... nej tack!
    Om jag märker tidigt i konversationen att vi gillar varandra och att det troligen kan bli en dejt irl ger jag alltid hint eller visar nån bild som antyder hur jag är lagd. Brukar iofs få bra respons, men vill ju inte gå på en mina!

  • Anonym (Viktigt)
    Anonym (Viktigt) skrev 2021-03-19 09:38:35 följande:

    För mig är det väldigt viktigt att man funkar sexuellt tillsammans. Funkar inte sexet så funkar inte resten typ. Därför är jag rätt snabb på att kolla upp om vi är på samma våglängd. Skulle aldrig åka o träffa nån om jag inte visste att vi var kompatibla. Det är ju bara waste of time. Lägga ner timtal med skrivande och sen åka o träffas, kanske på restaurang, kanske tom åka hem tillsammans för att upptäcka att det inte funkar... nej tack!
    Om jag märker tidigt i konversationen att vi gillar varandra och att det troligen kan bli en dejt irl ger jag alltid hint eller visar nån bild som antyder hur jag är lagd. Brukar iofs få bra respons, men vill ju inte gå på en mina!


    Oj! Hamnade i fel tråd! Haha!
Svar på tråden Privatdetektiv