Anonym (Vara säker) skrev 2021-03-18 13:58:24 följande:
Hej
Jag misstänker att min fru fortfarande är otrogen. Jag har tack vare en anonym källa avslöjat henne tidigare men misstänker att de är igång igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att spionera på henne själv.
Nån här som har anlitat en privatdetektiv...? Finns det ens riktiga sådana eller är det bara muppar som tycker sig vara det och som leker privatdetektiv på fritiden?
Om det finns kan nån som vet mer, kan du isf bidra med erfarenheter?
Vad kostar det? Vilka bevis fick du? Osv...
Jag valde att lämna eftersom jag till slut inte orkade med oro och lögner.
litade inte på henne och hon lyckades aldrig övertyga mig och ge mig en anledning att lita på henne. jobbigt men det var det bästa.
i efterhand är det enda jag ångrar att jag kämpade så länge, borde ha dragit mycket snabbare.
som nån skrev en bit upp så är väl enda anledningen att få bevis om det finns nåt konkret avtal som är beroende av detta. det är väl inte så vanligt här utan mest i USA och så.
Ta ett lugnt, ärligt och öppet snack med henne.
Förklara att du inte har förtroende för henne längre, att du inte orkar leva med den ständiga oron och vill avsluta.
Att anlita en detektiv kan leda till att du inte får någon mer information. du lägger 10 000:- och får svar på att det inte går att hitta nåt. veckan efter kanske hon är otrogen igen. det enda du kan lita på till 100% är hur du känner för henne.
vill du? orkar du? Om ja, satsa fullt ut och ge fan i detektiver och snokande. Om nej, avsluta.