• Lark

Sex på fest?

En situation jag tänkt på som vore extremt häftig.
    Jag måste få fråga om någon av er har provat detta?

Tänk att du är på fest. Det är sommar... det är varmt.
    Du som kvinna har en lång och luftig kjol eller klänning som som går ändå ner till foten... och alltså inte tight utan väldigt luftig.
    Du har inga trosor på dig.

Du skulle alltså utan problem kunna sätta dig gränsle över en kille i soffan... ta fram hans hårda kuk... och glida ner över kuken och rida honom under kjolen - och ingen skulle se något alls eftersom den långa kjolen täcker allt.

Är det någon som provat detta någon gång?

• Svar på tråden Sex på fest?
  • Anonym (S)

" ingen skulle se nåt " .

Ee, jo så klart det skulle synas pga era rörelser och minspel. Såvida det inte är kolsvart där ni är.

Förstår att det är en kittlande idé för dig men jag tycker personligen det vore hemskt egoistiskt att göra sånt inför andra. Blir ju en väldigt märklig situation för alla andra, och du blir nog inte bjuden på fest till just dessa människor någon mer gång

• Lark
    Anonym (S) skrev 2021-03-21 09:19:59 följande:

" ingen skulle se nåt " .

Ee, jo så klart det skulle synas pga era rörelser och minspel. Såvida det inte är kolsvart där ni är.

Förstår att det är en kittlande idé för dig men jag tycker personligen det vore hemskt egoistiskt att göra sånt inför andra. Blir ju en väldigt märklig situation för alla andra, och du blir nog inte bjuden på fest till just dessa människor någon mer gång

Ok, du har en poäng och jag måste förtydliga.

Yes, situationen skulle kunna bli rätt uppenbar om den inte görs på rätt sätt.

Men detta går ju faktiskt att göra... som ett skämt.
    Man kan ju faktiskt "skämta" om situationen och "låtsas" göra något.
    Ingen ser ju ifall man verkligen knullar eller inte.

Man skulle kunna göra detta som en skämtsam utmaning.
    Tjejen skulle kunna skämta och busa med killen... och helt plötsligt säga "nä, nu ska jag knulla dig". Ingen skulle ju tro henne.

Hon skulle faktiskt kunna sitta och knulla killen inför andra utan att någon skulle tro det.
  • Anonym (ooo)
    Lark skrev 2021-03-21 09:11:31 följande:

En situation jag tänkt på som vore extremt häftig.
    Jag måste få fråga om någon av er har provat detta?

Tänk att du är på fest. Det är sommar... det är varmt.
    Du som kvinna har en lång och luftig kjol eller klänning som som går ändå ner till foten... och alltså inte tight utan väldigt luftig.
    Du har inga trosor på dig.

Du skulle alltså utan problem kunna sätta dig gränsle över en kille i soffan... ta fram hans hårda kuk... och glida ner över kuken och rida honom under kjolen - och ingen skulle se något alls eftersom den långa kjolen täcker allt.

Är det någon som provat detta någon gång?

Jag hoppas verkligen folk inte beter sig så. Jag har inte varit med om det själv och skulle inte vilja heller. Du kan ha det som en fantasi, men det är rätt äckligt att vara den som sitter bredvid eller är i samma rum.

När jag gick på gymnasiet var vi på ett uteställe där det var konsert. Efter konserten var det fullt ös på dansgolvet. Det var alltså enbart gymnasieålder där. Jag och mina kompisar såg faktiskt just detta pågå, på en stol bredvid dansgolvet. Två dretfulla personer, tjejen satt på killen. Så osmakligt, verkligen. Det slutade med att två vakter kom och lyfte ut dem. Så pinsamt. 
  • Anonym (ooo)
    Lark skrev 2021-03-21 09:31:49 följande:
    Ok, du har en poäng och jag måste förtydliga.

Yes, situationen skulle kunna bli rätt uppenbar om den inte görs på rätt sätt.

Men detta går ju faktiskt att göra... som ett skämt.
    Man kan ju faktiskt "skämta" om situationen och "låtsas" göra något.
    Ingen ser ju ifall man verkligen knullar eller inte.

Man skulle kunna göra detta som en skämtsam utmaning.
    Tjejen skulle kunna skämta och busa med killen... och helt plötsligt säga "nä, nu ska jag knulla dig". Ingen skulle ju tro henne.

Hon skulle faktiskt kunna sitta och knulla killen inför andra utan att någon skulle tro det.
    Men fattar du inte? Det syns om det är på riktigt!
  • Lark
    Anonym (ooo) skrev 2021-03-21 09:38:55 följande:
    Men fattar du inte? Det syns om det är på riktigt!
    Nej, jag fattar inte. Gör du?
    Är du säker på att det syns om det är på riktigt?
    Det finns extremt bra skådespelare!
  • Anonym (...)

Att knulla/ha olika form av sex framför andra som inte uttryckligen vill se det är oroligt vidrigt och respektlöst. Vissa tror att de är så diskreta och att ingen ser men jo...alla ser och de flesta blir så sjukt obekväma så att de inte ens klarar av att säga ifrån. Låt det stanna vid en fantasi eller gå på swingersklubb. 

• Anonym (Pubie)

Näe, aldri prova.. Men ja har sett på pårrfilmer. sexparty

• Törstiga tuppen

Redan under tonårens fyllefester, hade man begrepp att gå undan när man skulle ligga. Sedan kanske man överskattade säkerheten bakom husknuten men intentionen var alltid att ingen skulle se. Jag hoppas att folk har bättre omdöme än att knulla i folks soffor på fester. Hur tänker du ens att det inte skulle märkas? Kvinnan har inga trosor skriver du. Mannen då? Har han inga byxor?

• Anonym (Triggas)

Klart att jag varit på fest i läng klänning eller kjol utan trosor. Och nog fan har det slunkit in en och annan kuk genom åren me,)

Oftast utomhusfester och att gästerna är lite utspridda. Triggas otroligt att den sortens sex. Antingen bara dra upp lite mer i smyg och ta en snabbis eller varianten att andra är runt omkring är närvarande om man typ bara sitter på kuken och gör små kniprörelser med fittan.

Som på stranden när man badar. Att omfamna ens parter med båda benen och sitta gränsle över när partnern står upp i vattnet. Dra undan trosan och kuken glider in. Ingen anar något då man naturligtvis ger sken om något helt annat. Kanske t.o.m. pratar med någon..

• Lark
    Törstiga tuppen skrev 2021-03-21 10:07:19 följande:

Redan under tonårens fyllefester, hade man begrepp att gå undan när man skulle ligga. Sedan kanske man överskattade säkerheten bakom husknuten men intentionen var alltid att ingen skulle se. Jag hoppas att folk har bättre omdöme än att knulla i folks soffor på fester. Hur tänker du ens att det inte skulle märkas? Kvinnan har inga trosor skriver du. Mannen då? Har han inga byxor?

Absolut har mannen byxor. Men kanske inga kalsonger heller, vilket gör det ännu lättare att ta ut kuken ur byxrorna.
    Men jag skriver också att kvinnan har en lång och luftig kjol/klänning som räcker ner till fötterna. 
    Om en klänning är så lång så kan ju tjejen utan problem sätta sig gränsle över mannen utan att något alls syns. Klänningen är ju lång och har mycket tyg och skymmer allt.

Skulle väl inte vara något problem alls för tjejen att skämtsamt säga till killen att "nu ska jag knulla dig". Ingen skulle troligtvis ta henne på allvar.
    Då är det ju bara för tjejen att lirka in kuken i sin fitta under kjolen och börja göra rid-rörelser på mannen. Fortfarande ingen som skulle tro att det är på allvar eftersom det är som ni säger - så gör man inte.

Varför skulle inte detta fungera?
  • Anonym (Pp)

På familjeliv, antar du inga barn har.

• Lark
    Anonym (Triggas) skrev 2021-03-21 10:16:02 följande:

Klart att jag varit på fest i läng klänning eller kjol utan trosor. Och nog fan har det slunkit in en och annan kuk genom åren me,)

Oftast utomhusfester och att gästerna är lite utspridda. Triggas otroligt att den sortens sex. Antingen bara dra upp lite mer i smyg och ta en snabbis eller varianten att andra är runt omkring är närvarande om man typ bara sitter på kuken och gör små kniprörelser med fittan.

Som på stranden när man badar. Att omfamna ens parter med båda benen och sitta gränsle över när partnern står upp i vattnet. Dra undan trosan och kuken glider in. Ingen anar något då man naturligtvis ger sken om något helt annat. Kanske t.o.m. pratar med någon..

Intressant.
    Har du varit med om att sitta på kuken med andra omkring och killen sprutar i dig?
  • Anonym (Triggas)
    Anonym (Pp) skrev 2021-03-21 10:27:08 följande:

Det är väl just så man förhoppningsvis kan efterlängtade tillslut kanske...få sig ett skjut när man har barn...
  • Anonym (Nä)

Men hur ska killen knäppa upp byxorna utan att någon ser? När?

• Anonym (Triggas)
    Lark skrev 2021-03-21 10:27:58 följande:

Intressant.

Har du varit med om att sitta på kuken med andra omkring och killen sprutar i dig?

Ja, det har hänt. Fast oftast så har det blivit utan sprut. För meningen är ju inte att andra ska förstå. Utan triggas just av hemligheten bara jag och min partner vet.
  • Lark
    Anonym (Nä) skrev 2021-03-21 10:32:10 följande:

Men hur ska killen knäppa upp byxorna utan att någon ser? När?

Om tjejen sätter sig gränsle med allt sitt tyg så är det ju ingen som ser.
    Då kan hon enkelt lyfta lite på rumpan med allt tyg så kommer killen åt att ta fram kuken.

Jag ser inga som helst praktiska problem med detta.. förstår inte att andra ser det.

Moraliska aspekter är en annan sak... men det diskuterar jag inte här.

Tänkte om någon gjort detta? Och ja, jag tycker själva tanken är eggande.
    Att "låtsas" göra något som ingen tror... och i själva verket så sitter man verkligen där och knullar...
  • Lark
    Anonym (Pp) skrev 2021-03-21 10:27:08 följande:

Vad har barn med detta och denna sextråd att göra?
  • Lark
    Anonym (Triggas) skrev 2021-03-21 10:37:46 följande:
    Ja, det har hänt. Fast oftast så har det blivit utan sprut. För meningen är ju inte att andra ska förstå. Utan triggas just av hemligheten bara jag och min partner vet.
    Hur ofta har du knullat på fest och killen har sprutat i dig eller på dig?
  • Anonym (Triggas)
    Lark skrev 2021-03-21 10:47:50 följande:

Hur ofta har du knullat på fest och killen har sprutat i dig eller på dig?

Det vet jag faktiskt inte. Väldigt många gånger...
Svar på tråden Sex på fest?