-
En helkonstig vändning som inte går att förklara med annat än att produktionen gick in och styrde upp. Produktionen ville att Alex skulle starta upp gränslandet.Johannus skrev 2021-04-18 22:02:26 följande:Ja det var fel mot Wrenkler eftersom han ville hem. -
Den nya tanten Anna har ADHD och det lyser igenom lång väg. Hon kommer att bli en belastning eftersom hon har svårt att hålla koncentrationen. Dessutom kommer hon inte klara det sociala spelet. Hon kommer att flippa rejält.Johannus skrev 2021-04-19 20:26:12 följande:Har en känsla att den nya äldre kvinnan inte kommer att komma överens med Sofia....Hon verkade ha temprament. Eller så är hon en dålig förlorare.
Visst Sofia kanske vickar på rumpan. Men hon är lång och stark vilket gör henne utmärkt i tävlingar. Jag skulle valt Sofia före gammeltanten Annica som är helkass i tävlingar. För att inte tala om den lilla nippertippan Johanna från Lidingö som tror hon kan och vet allt. Hon stod helt tyst och handfallen när Wrenkler krävde sin del av maten. Hon som tidigare argumenterat och haft åsikter vågade inte ens öppna munnen den lille fjanten.
Jag skulle definitivt välja Sofia för hennes fysiska styrka. Hon har dessutom lite hull på kroppen att bränna som hjälper henne att hålla ut från svälten. -
Undrar om inte Elias gräver sin egen grav nu?molly50 skrev 2021-04-22 19:53:44 följande:Ja,det är dåligt. Det ar väl inte lätt för någon.
Sofia är ju verkligen genomfalsk. Hoppas att både Sofia och lantisen Wilma åker ut från gränslandet. -
Först ser man dagens avsnitt av Robinson. Sen tittar man på gränslandet. Det händer ju en massa saker i gränslandet som kommer att påverka alla tävlande i Robinson.molly50 skrev 2021-04-23 12:11:55 följande:Ja,det återstår att se.
Jag har inte sett Gränslandet ännu. Men kan hålla med om Sofia. -
Men alltså du får vänta tills ikväll så vi andra hinner titta på gränslandet innan du avslöjar något.Måsar skrev 2021-05-03 12:32:40 följande:Har du sett hur han härjar i gränslandet nu?
Hur kan man tycka en sån självgod kille verkar trevlig...
Kan ju inte sitta på jobbet och glo! -
Precis. Där hände det minsann saker. Vilka losers alltså. Skitdåligt gjort av dem och fantastiskt hårt att stå emot. Det var tuffare virke i den personen än vad jag trodde från början.Anonya skrev 2021-05-06 00:02:37 följande:Ingen här har nämnt dagens Gränslandet. Där hände mycket och vill ni se det utan att veta vad som kommer hända ska ni inte gå in och läsa något på Aftonbladet eller Expressen.
Jag tycker det är ett måste att först se Robinsson och sedan direkt in på TV4 Play och se gränslandet. De hör ihop. -
En värdig vinnare av Robinson.Nandez skrev 2021-05-17 19:53:23 följande:William vann
-
Jag funderar på vad som hänt med Johanna. I början upplevde jag henne som både dryg och extremt omogen. Men jag tycker att Johanna har förändrats till det bättre. Är det tiden i gränslandet som förändrat henne är det bara jag som inbillar mig?
-
Det blir säkert en herrmiddag. Och Joanna kommer att sura som fan.Johannus skrev 2021-05-25 19:59:42 följande:Hoppas han tar Andreas med sig på middagen.....Tror inte Anki får följa med då Ludde fortfarande är besviken på Anki när hon röstade på Rickard tidigare.
Är det någon mer än jag som retar mig på Joannas dialekt? Det skall föreställa skånska men är någon konstig gnällvariant som gör mig irriterad så fort hon öppnar munnen! Jag hade inte stått ut många minuter i hennes sällskap. -
Nu har jag varit lite frånvarande så jag är sent ute. Men har ni inte funderat lite över att Wille inte garderade sig med att köpa fler röster? Han slösade på godsaker i stället för att säkra upp sin plats.
Hade han köpt fler röster så kunde han skickat ut gnällkärringen från skåne hur lätt som helst.
Och jag håller med Rickard. Men Robinson handlar ju inte om att ha överlevnadsskills med naturen. Det handlar om att vara streatsmart och kunna pakta och ligga lite lagom lågt för att inte utgöra ett hot.