• Nandez

Robinson 2021

I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

• Svar på tråden Robinson 2021
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-05 21:14:48 följande:
    Ludvig stack ut i sitt paktande med sitt forna lag, men annars uppförde han sig vänligt med alla spelare.
    Alla paktar lite, en del mer, men Ludvig visade inga tecken på att han skulle vari starkast eller smartast. Inte i alla fall som jag upplevde honom, men som sagt vi upplever och ser på olika sätt.
    Både maken och jag tyckte att han stack ut, man upplever saker på olika vis
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-05 21:19:03 följande:
    Både maken och jag tyckte att han stack ut, man upplever saker på olika vis
    Ja så kan det vara. Jag tycker att om det är någon som sticker ut så är det Joanna. Alltid negativ om nu hon inte vinner nåt då endast ser hon glad ut.
  • Anonya

Ingen här har nämnt dagens Gränslandet. Där hände mycket och vill ni se det utan att veta vad som kommer hända ska ni inte gå in och läsa något på Aftonbladet eller Expressen.

• Jonnynilsson
    Anonya skrev 2021-05-06 00:02:37 följande:

Ingen här har nämnt dagens Gränslandet. Där hände mycket och vill ni se det utan att veta vad som kommer hända ska ni inte gå in och läsa något på Aftonbladet eller Expressen.

Precis. Där hände det minsann saker. Vilka losers alltså. Skitdåligt gjort av dem och fantastiskt hårt att stå emot. Det var tuffare virke i den personen än vad jag trodde från början.

Jag tycker det är ett måste att först se Robinsson och sedan direkt in på TV4 Play och se gränslandet. De hör ihop.
  • molly50

Jag har tyvärr redan blivit spoilad då jag av misstag råkade klicka in mig på en tråd på facebook. I en Robinsingrupp.
    Jag tänker inte berätta något ifall alla inte har sett.
  • molly50
    Jonnynilsson skrev 2021-05-06 07:35:31 följande:
    Precis. Där hände det minsann saker. Vilka losers alltså. Skitdåligt gjort av dem och fantastiskt hårt att stå emot. Det var tuffare virke i den personen än vad jag trodde från början.

Jag tycker det är ett måste att först se Robinsson och sedan direkt in på TV4 Play och se gränslandet. De hör ihop.
    Fast nu ska vi nog inte berätta mer,ifall det finns de som inte har sett. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-05 21:57:50 följande:
    Ja så kan det vara. Jag tycker att om det är någon som sticker ut så är det Joanna. Alltid negativ om nu hon inte vinner nåt då endast ser hon glad ut.
    Många som inte är någon muntergök
  • Nandez
    Läste om detta  men tittar på sön dag
Svar på tråden Robinson 2021