• Nandez

Robinson 2021

I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

• Svar på tråden Robinson 2021
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-20 19:39:44 följande:
    Förstår henne då William alltid vinner
    Ja det förstår jag också, men det andra går inte och biktar med självömkan. Jag tror att Joanna har gått in i Robinson att endast hon kommer att vinna. (alltså jag tror) för alla vinster hon tagit så har hon varit själa glad, men när någon av det andra vunnit så har hon sett sur ut och inte velat gratta.

Förstår att alla är trötta på Williams tur i alla tävlingar och även jag börjar tröttna på honom. Skulle han vinna skulle inte jag vara glad.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-20 19:44:34 följande:
    Ja det förstår jag också, men det andra går inte och biktar med självömkan. Jag tror att Joanna har gått in i Robinson att endast hon kommer att vinna. (alltså jag tror) för alla vinster hon tagit så har hon varit själa glad, men när någon av det andra vunnit så har hon sett sur ut och inte velat gratta.

Förstår att alla är trötta på Williams tur i alla tävlingar och även jag börjar tröttna på honom. Skulle han vinna skulle inte jag vara glad.
    Ingen aning hur Joanna tänker
  • molly50
    Nandez skrev 2021-05-20 19:39:44 följande:
    Förstår henne då William alltid vinner
    Skillnaden är väl att de andra inte går till bikten och beklagar sig och surar.
    Jag ser då hellre William som vinnare än henne eller Olivia.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-05-20 19:48:34 följande:
    Inte jag
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-20 19:48:34 följande:
    Jag vill inte att William vinner. Hellre Rickard, Andreas eller Dennis.

Dennis behöver pengarna för han ska fria till sin flickvän.
  • molly50
    Nandez skrev 2021-05-20 19:49:08 följande:
    Inte jag
    Hellre honom än någon av tjejerna.
  • Johannus

Trist att inte Annika vann Maktens boning. Vet inte vad som sas efteråt då min dotter ropade mig ut.

Svar på tråden Robinson 2021