Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2021

Vad konstigt precis efter att det tävlat och Dennis vann så fanns brevet bakom stolpen eller stenen som Johanna plockade upp och redan i brevet så står det Grattis Dennis!!!!!!!

• Johannus
    Nandez skrev 2021-04-28 19:57:09 följande:
    Mycket pakter
    Ja det är det, men jag hoppas att dem inte kommer att rösta ut Ludvig, för han verkar vara en trevlig ung kille.
    Dem jag vill ha ut är Olivia och Joanna.
  • Johannus

Jag är så förundrad när Robinson är spelad in i Haparanda för att det verkar vara så kallt att dem måste bära täckjackor och att det är mörkt på kvällarna det stämmer inte. Måste ha spelats in i Augusti för då blir det mörkare nätter och kallare.

• Johannus
    Nandez skrev 2021-04-29 19:48:33 följande:
    Jösses vilken dragkamp
    Starkt av Anki att vara två i finalen till dragkampen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-04-29 19:47:00 följande:
    Dom får leta bättre på något att äta
    Ja dem får leta, men att dem inte tänker på att man kan göra Tee på björklöv och gran skott....och vem vet det kanske finns ett potatisland någonstans där. Eller grönsaksland....
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-04-29 19:55:19 följande:
    Bra att William fick immuniteten.
    Håller med.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-04-29 19:56:47 följande:
    Gnälliga Olivia och Joanna.
    Olivia och Joanna vill nog helst glida på en bananskal för att komma till final.
    Nu när William vann immunitet så kommer väl Olivia hänga och klänga på honom skulle jag tro.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-02 20:41:32 följande:
    Sofia var nog glad över att sola och visa rumpan
    Skrattar...du tänkte på samma som jag.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-02 20:43:56 följande:
    Trött på hennes rumpa
    Håller med dig hon är den enda som har minimala badkläder.....Hon hade behövt söka till Paradise Hotell istället. 
Svar på tråden Robinson 2021