• Nandez

    Robinson 2021

    I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

  • Svar på tråden Robinson 2021
  • molly50
    Jonnynilsson skrev 2021-05-26 07:53:55 följande:

    Nu har jag varit lite frånvarande så jag är sent ute. Men har ni inte funderat lite över att Wille inte garderade sig med att köpa fler röster? Han slösade på godsaker i stället för att säkra upp sin plats.

    Hade han köpt fler röster så kunde han skickat ut gnällkärringen från skåne hur lätt som helst.

    Och jag håller med Rickard. Men Robinson handlar ju inte om att ha överlevnadsskills med naturen. Det handlar om att vara streatsmart och kunna pakta och ligga lite lagom lågt för att inte utgöra ett hot.


    Jo,jag har tänkt på det. Och jag tycker att han tänkte lite fel där.
    Han hade chansen att skicka ut henne där,men tog den inte. Synd.

    Ja,visst hade kanske Rickard klarat sig bättre som överlevare än de andra.
    Men det är ju en tävling,och de är nu i finalveckan och kan inte längre tänka på att bara hjälpa de andra.
    Alla vill ju vinna.
    Jag förstår att han också ville vinna och att han var trött på paktandet och blev besviken på att bli utröstad.
    Men det hade ju funnits bättre sätt att säga det på.
  • Nandez
    Jonnynilsson skrev 2021-05-26 07:45:30 följande:
    Det blir säkert en herrmiddag. Och Joanna kommer att sura som fan.

    Är det någon mer än jag som retar mig på Joannas dialekt? Det skall föreställa skånska men är någon konstig gnällvariant som gör mig irriterad så fort hon öppnar munnen! Jag hade inte stått ut många minuter i hennes sällskap.
    Mycket möjligt att det blir
  • Nandez
    Jonnynilsson skrev 2021-05-26 07:53:55 följande:
    Nu har jag varit lite frånvarande så jag är sent ute. Men har ni inte funderat lite över att Wille inte garderade sig med att köpa fler röster? Han slösade på godsaker i stället för att säkra upp sin plats.

    Hade han köpt fler röster så kunde han skickat ut gnällkärringen från skåne hur lätt som helst.

    Och jag håller med Rickard. Men Robinson handlar ju inte om att ha överlevnadsskills med naturen. Det handlar om att vara streatsmart och kunna pakta och ligga lite lagom lågt för att inte utgöra ett hot.
    Tycker att Rickard var en dålig förlorare
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-05-26 09:11:30 följande:
    Jo,jag har tänkt på det. Och jag tycker att han tänkte lite fel där.
    Han hade chansen att skicka ut henne där,men tog den inte. Synd.

    Ja,visst hade kanske Rickard klarat sig bättre som överlevare än de andra.
    Men det är ju en tävling,och de är nu i finalveckan och kan inte längre tänka på att bara hjälpa de andra.
    Alla vill ju vinna.
    Jag förstår att han också ville vinna och att han var trött på paktandet och blev besviken på att bli utröstad.
    Men det hade ju funnits bättre sätt att säga det på.
    Jag håller med dig
  • Johannus
    Jonnynilsson skrev 2021-05-26 07:45:30 följande:
    Det blir säkert en herrmiddag. Och Joanna kommer att sura som fan.

    Är det någon mer än jag som retar mig på Joannas dialekt? Det skall föreställa skånska men är någon konstig gnällvariant som gör mig irriterad så fort hon öppnar munnen! Jag hade inte stått ut många minuter i hennes sällskap.
    Jag irriterar mig på hennes ansikts utryck och kroppsspråk....Irriterar mig på all gnäll som kommer från henne när någon annan vinner nåt. När hon själv vinner så gör hon regndansen. Ingen Empati har hon.
  • Johannus
    Jonnynilsson skrev 2021-05-26 07:53:55 följande:
    Nu har jag varit lite frånvarande så jag är sent ute. Men har ni inte funderat lite över att Wille inte garderade sig med att köpa fler röster? Han slösade på godsaker i stället för att säkra upp sin plats.

    Hade han köpt fler röster så kunde han skickat ut gnällkärringen från skåne hur lätt som helst.

    Och jag håller med Rickard. Men Robinson handlar ju inte om att ha överlevnadsskills med naturen. Det handlar om att vara streatsmart och kunna pakta och ligga lite lagom lågt för att inte utgöra ett hot.
    Precis håller med till 100%
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-26 19:30:22 följande:
    Jag irriterar mig på hennes ansikts utryck och kroppsspråk....Irriterar mig på all gnäll som kommer från henne när någon annan vinner nåt. När hon själv vinner så gör hon regndansen. Ingen Empati har hon.
    Ja, mycket gnäll
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-26 19:31:33 följande:
    Precis håller med till 100%
    Rickard sjönk som en sten, han var som en tjurig 3 åring
Svar på tråden Robinson 2021