Robinson 2021
Ja det var en spännande tävling. Trist att han vad han nu heter i lag Nord började gapa åt den ljusa tjejen.
Ja det var en spännande tävling. Trist att han vad han nu heter i lag Nord började gapa åt den ljusa tjejen.
Varför är man med i en sådan tävling som Robinson om man ska klaga över vad man får äta?
Jag får som ingen gnista av årets Robinson....Kanske för att jag ser dem frysa hela tiden. Det brukar inte vara så där kallt vad jag minns när jag bodde där uppe.
Sen gillar jag inte dessa deltagare som hela tiden måste säga åt alla att jag är bäst, starkast och smartast det finns ett par st som tror mer om sig själva än sina med deltagare.
Jag gillar den äldre mannen som är i den där Ankis lag Vet inte varför, men han verkar lugn och snäll.
Vilka jag tycker är självgoda.....Heys eller vad han heter är väldig självgod....samma med Båda Mullvaderna, Joanna hon som kom som ny och även Wrengel om han heter så.....
Ja dom är många som bara tänker på sig själva.
Ja det är första gången någon grälar i lag Nord, men han Wrengler är jobbig, tjatig....Om han nu skulle vara duktig överlevare så kan han väl hålla det för sig själv inte fortsätta att gräla när någon ber han sluta.
Fattar inte att dem inte lägger granris på golvet tjockt för det värmer. Att sätta plankor (vart dom nu hitta det) och en pressenning på det håller inte värme...Nå för min skull får dem frysa när dom inte kollat upp hur man bygger en koja eller vindskydd i Norrland innan dem sökte i programmet.
Jag skulle också kunna tänka mig att Joanna och Annika skulle få åka. Under dagens program så har Joanna bara sett sur ut och jag vet inte vad.
Han verkar sitta och hitta på egna scenarion om vad som kommer att hända.
Vill han inte åka ut så borde han sluta tjafsa och tjata om allt och inget.
Har jag missat något? Vad ljuger hon om?
Tycker det är dåligt om Joanna får komma tillbaka om inte den andra tjejen fick det.
Okej om man skadat dig men är det sjukdom som gör stt man får näring och kanske till o med mat på sjukhuset och sova en natt i säng så UT. Sorry men så är spelet, annars är det inte på samma premisser om en får åka och fylla på energireserverna.
Ja det var läskigt, men ska dem åka ut en efter en så kommer lag syd att ta slut snart.
Jag tror att spänsten i gummisnodden var så stark att dem inte kunde hålla sig utan drogs som en vante tillbaka. Visst trist att han trampade henne i håret, men tror inte det var meningen.
Vilket humör Anna hade
Båda irriterar mig.....Jag hoppas Annika klarar sig.
Elias så självgod och rävig