Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2021

Önskar så in i norden att Joanna rycker i plankan och att killarna röstar ut Anki.....Men Dennis är man inte säker på så han kanske röstar på Ludde och gör Anki det med eller vilka som nu är i örådet så tvivlar jag att Ludde är i Final....Fy fasen.....Skulle vara som det tidigare var för längesen att man inte får pakta. Om man paktar så får man en varning och den som fortsätter att pakta åker ut.....Då blir det en och vars deltagares röster.....Slut med paktande.

• Johannus
    molly50 skrev 2021-05-26 20:07:03 följande:
    Man kan ju hoppas att Ludde vinner plankan då. Eller Andreas.
    Då blir någon av dem immuna i örådet.
    Ja du har helt rätt att en av dem bör få immuniteten. Håller tummarna.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-05-27 19:36:06 följande:
    Dom tävlar om immunitet
    Ja förstod det sen....Skrattande
  • Johannus

Nu fasen får dem se till att rösta ut Joanna och blir det två så Anki med....Less på anki efter i går.

• Johannus

Så spännande med det utslagnas röster eller hoppas dem får rösta vilka som ska till final. Men det kommer nog bli tjafs mellan finalisterna utslagna.

• Johannus
    molly50 skrev 2021-05-27 19:58:12 följande:
    Lite synd. Hade hellre sett att Joanna eller Anki åkte.
    Samma här dom två hade kunnat åka.
  • Johannus

Jag undrar kommer Finalen på söndag eller? Kommer det tre som är i finalen tävla mer? Eller är det utlsags deltagarna som väljer vinnare?

Förra året eller om det var året innan när deltagarna var i Fiji så tävlade det 3 kvarvarande och Killen från Åland vann. Nu fattar jag inte om dem överhuvudtaget ska tävla mer. Vet ni hur det blir?

• Johannus
    molly50 skrev 2021-05-27 21:23:15 följande:
    Ja,jag tyckte jag såg det i slutminuterna i dagens program.
    Usch det blir en pärs och se Finalen. Alltså mellan vilka det står, men jag hoppas att fler utslagna deltagare har insett att Joanna måste ut. Om det sen står mellan Andreas , Anki och Dennis så Go for it......Dock hade jag velat ha ut Anki med.

Andreas är äldre än Dennis så det beror på vad det blir för tävling vem som vinner.....Håller dock på Andreas.
Svar på tråden Robinson 2021