• Nandez

Robinson 2021

I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

• Svar på tråden Robinson 2021
  • molly50
    Johannus skrev 2021-04-25 21:03:25 följande:
    Alex är kaxig för att han vann så hade inte spelat någon roll vem han hade tävlat mot så hade det kommit skit från honom.
    Han är lite klumpig. Men någon borde säga det till honom så kanske han skärper till sig.

Jag har betydligt svårare för Elias.
  • Hyacintia
    Johannus skrev 2021-04-25 21:07:52 följande:

Båda irriterar mig.....Jag hoppas Annika klarar sig.

Elias är för kaxig, sånt orkar ingen med.

Han verkar missa att man ska ha en mix av fysiskt OCH psykiskt starka personer, något Annika är.

Hans sätt kommer bara ställa till det för honom.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-04-25 21:24:08 följande:
    Han är lite klumpig. Men någon borde säga det till honom så kanske han skärper till sig.

Samma här
  • Nandez
    Hyacintia skrev 2021-04-25 21:24:46 följande:
    Elias är för kaxig, sånt orkar ingen med.
    Han verkar missa att man ska ha en mix av fysiskt OCH psykiskt starka personer, något Annika är.
    Hans sätt kommer bara ställa till det för honom.
    Ja, har så svårt för Elias
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-04-25 21:24:08 följande:

Alex och Elias är båda egoistiska och självsäkra.
  • Johannus

Det är ok att vara självsäker och tro på sig själv, men dem är inte ensamma om att tävla. 

Jag hoppas att det andra laget ser till att Annika blir immun på örådet för då ser man ansiktsuttrycket på Elias och får säkert höra ett och annat elakt av han.

• Hyacintia
    Nandez skrev 2021-04-25 21:27:55 följande:

Elias så självgod och rävig

Verkligen! Hade han varit så cool och självsäker hade han inte tjatat hål i huvudet på de andra hela tiden med sitt taktiksnack.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-04-25 21:30:51 följande:
    Det är ok att vara självsäker och tro på sig själv, men dem är inte ensamma om att tävla. 

Jag hoppas att det andra laget ser till att Annika blir immun på örådet för då ser man ansiktsuttrycket på Elias och får säkert höra ett och annat elakt av han.
    Sant om Elias
  • Nandez
    Hyacintia skrev 2021-04-25 21:31:19 följande:
    Verkligen! Hade han varit så cool och självsäker hade han inte tjatat hål i huvudet på de andra hela tiden med sitt taktiksnack.
    Så sant
Svar på tråden Robinson 2021