• Nandez

Robinson 2021

I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

• Svar på tråden Robinson 2021
  • Johannus
    Hyacintia skrev 2021-03-24 20:49:36 följande:
    Vad tyckte ni om dagens avsnitt?

Jag tycker det e kul att det kommer flera deltagare men han den unga med solhatten verkar grinig och butter.
    När fick de renskinn att sova på??
    I Norrbotten sover alla på renfäll när man är ute i vildmarken eller på skotersafari...Så någon har varit vänlig och gett deltagarna renfällen....Har varit kallt hittills i Haparanda skärgårdar, men även i Norrbotten kan det bli över 30 plus när värmen väl kommer.

Tycker att det nya som dem fick in i lagen är nästan trevligare än dem som kommit från början.
  • Hyacintia
    Johannus skrev 2021-03-24 21:38:44 följande:

I Norrbotten sover alla på renfäll när man är ute i vildmarken eller på skotersafari...Så någon har varit vänlig och gett deltagarna renfällen....Har varit kallt hittills i Haparanda skärgårdar, men även i Norrbotten kan det bli över 30 plus när värmen väl kommer.

Tycker att det nya som dem fick in i lagen är nästan trevligare än dem som kommit från början.

Fattar att man sover på renfällar, men de ska väl inte bara ?få? dem, de ska väl få väl tävla om dem?
  • Johannus
    Hyacintia skrev 2021-03-25 08:04:29 följande:
    Fattar att man sover på renfällar, men de ska väl inte bara få dem, de ska väl få väl tävla om dem?
    Ja kanske ska dem tävla om renfällarna vad vet jag....Har inte sett hur fällarna kommit till lagen.
  • molly50

Men så larvigt att bli så sura över att Alex var mullvad.
    Det är ju inte som att han har valt det själv.
    Och han fick ju inget säga.
    Så det är ju inte hans fel.

• Johannus
    molly50 skrev 2021-03-25 19:55:50 följande:
    Men så larvigt att bli så sura över att Alex var mullvad.
    Det är ju inte som att han har valt det själv.
    Och han fick ju inget säga.
    Så det är ju inte hans fel.
    Jag tänkte precis likadant. Han var ju vald till Mullvad, inget han själv bestämt sig för att vara....Engelsmannen var löjligt arg över detta.

Nå nästa vecka är dom var sitt lag.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-03-25 20:00:12 följande:
    Jag tänkte precis likadant. Han var ju vald till Mullvad, inget han själv bestämt sig för att vara....Engelsmannen var löjligt arg över detta.

Nå nästa vecka är dom var sitt lag.
    Ja,exakt! 
    Det andra laget reagerade ju helt annorlunda.
    De blev ju inte alls lika arga.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-03-25 20:16:11 följande:
    Ja,exakt! 
    Det andra laget reagerade ju helt annorlunda.
    De blev ju inte alls lika arga.
    Andra laget tog det lugnt och bra.....Det kommer att göra att dem är ett starkare lag när dem inte visar ilska.

Om engelsmannen kommer att visa sin ilska för allt kommer han inte stanna länge kvar.
    Samarbete är bättre för lagen för att komma långt.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-03-25 21:01:35 följande:
    Andra laget tog det lugnt och bra.....Det kommer att göra att dem är ett starkare lag när dem inte visar ilska.

Om engelsmannen kommer att visa sin ilska för allt kommer han inte stanna länge kvar.
    Samarbete är bättre för lagen för att komma långt.
    Ja,precis. Det tror jag med.
  • Hyacintia

Tror engelskamannen åker först. Hans lagkompisar kollade ju på han som han va konstig när han blev arg.

En sån reaktion, fatta han inte att han inte hade något val. Allt han gjort har ju inte varit fake för det.

• molly50
    Hyacintia skrev 2021-03-25 22:42:49 följande:

Tror engelskamannen åker först. Hans lagkompisar kollade ju på han som han va konstig när han blev arg.

En sån reaktion, fatta han inte att han inte hade något val. Allt han gjort har ju inte varit fake för det.

Han samarbetade ju bra med laget ändå.
    Och han har väl inte försökt sabotera något för laget heller,vad jag har kunnat se.
    Men han blev anklagad för att ha tagit tändstålet.
    Det återstår väl att se vart det har tagit vägen.
Svar på tråden Robinson 2021