Inlägg från: Anonym (Själv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Själv)

Orgasmhjälp tack!

Jag tror att du behöver lära dig hur du kan få orgasm på egen hand först innan du försöker med din man. Ta egen tid till detta! Det finns flera sätt att få orgasm på som kvinna och man behöver alls inte vara tajt för att få orgasm. Flera olika punkter finns dessutom på utsidan.

Det finns också massor av info om hur man kan gå tillväga för att nå hela vägen.

Googla på detta så hittar du pedagogiska bilder över var punkterna sitter och hur de vanligtvis fungerar. Prova dig sedan fram för att de hur det känns för dig. Alla är olika och msn måste verkligen prova sig fram för att hitta vad som passar en själv.

• Anonym (Själv)

Kom på lite mer som jag vill skriva.

En "metod" som har varit jättebra för min del är att min man är inne i mig men är stilla och jag använder mina muskler och/eller rör mig...funkar bäst när jag ligger på rygg eller vi båda på sidan. Kan rekommendera det, man upptäcker en massa om vad som känns skönt och hur det känns då! Tänkte på att du sa att det inte känns så mycket. Min man älskar det också! 

En annan grej om att det inte känns så mycket. Om du är som jag så känns det mycket mer när det går långsamt och mjukt än när det är snabbt/hårt. Jag antar att ni har provat en massa olika sätt, men skriver detta ändå.

Svar på tråden Orgasmhjälp tack!