Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Anonym (Tips) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tips)

Orgasmhjälp tack!

Ofta så hör man att man ska slappna av, för mig stämmer det inte alls. För att jag ska komma, vilket jag bara gör vid missionären eller när jag rider, kan oxå komma vid oralsex men hemligheten för mig är iaf att jag måste spänna själva vaginan som när man gör knipövningar liksom, som jag liksom gör som att jag liksom suger in kuken. Samtidigt som jag ser till att klittan gnuggas mot honom. Har du kommit en gång, då har du liksom kommit över en gräns sen går det av sig själv. Lycka till.

• Anonym (Tips)
    Anonym (Sexälskare) skrev 2021-03-22 14:22:03 följande:

Jo det har jag lärt mig till att avslappnad dö sill nästan alltid är sämre än aktiv.

Testat knipa rytmiskt, spänna mig precis när det borde gå för mig, pulsera med musklerna. Kör knipövningar och knipkulor, så vet var musklerna är. Men inte nått fram än med dessa sätt heller....

Hur sjutton gnugga klitoris samtidigt? För mig känns det anatomiskt omöjligt... jag är nog felbyggt eller defekt. Tider jag måste jag typ ligga på honom om klitoris ska få sig något, framåtlutad räcker inte.

Missionären känns så myssex, så den tänder han knappt på och halvhård är ju inte vidare kul.... är du överst vid missionären om du ska gnussa? Hur göra missionären bra/bättre? Tycker sällan den känns så mycket.

Alla är vi väl olika byggda för mig räcker det iaf och i missionären så behöver jag lyfta bäckenet mot honom liksom. Sen är ju stor del av klitoris på insidan, så träffar han rätt så kan jag komma av att han stimulerar den från insidan oxå. Man få pröva sig fram helt enkelt. Men tror på att det är en tröskel man ska över, har det skett en gång så går det sen ????
Svar på tråden Orgasmhjälp tack!