• Skina

Hög temp? Missfall? Graviditet?

Suck.....i lördags, 11 dagar efter BIM så fick jag en konstig känsla i magen på kvällen, det var som det smällde till vid navlen och ner mot ljumskarna, strax efter fick jag en riklig blödning, tempat mig varje dag, haft höjd temp på 37,3 sen ÄL 20 feb, Grav test visat neg hela tiden,.....Tempen sjönk på kvällen till 36,6 i lördags....Dagen efter höjt sig igen till 37,3, och blödningarna avtatt pytte ..lite lite lite brunt på pappret när jag kissat......Kan det va en beby ändå?

• Svar på tråden Hög temp? Missfall? Graviditet?
  • Hopey

Är i liknande situation! BIM + 5 el 6 idag, plussade väldigt svagt för några dar sen, har haft massor av symtom, absolut ingen mensvärk men har börjat blöda nu. Kk säger att det kan vara tidigt missfall, men lika gärna fortsatt graviditet (vanligt att man blöder lite runt 1:a mensen) & att detta inte går att avgöra förrän om några veckor (!!!) Hormonerna är kvar, så jag kan mycket väl få ett + nu, även om "det" är på väg ut.

Har haft tidigt missfall en gång tidigare, helt paralyserad av skräck nu. Hoppas det här svaret ger lite hopp åt dig ändå.

• Skina

Mmmmmmmmm....fy vad det e jobbigt att inte veta, Tack för ditt stöd!
    Hoppet finns där....vet inte om man blir mer förnekande pga av tidigare missfall, typ...jo jag e gravid, ALLA symtomer finns där...men man bara hoppas och hoppas...blir ledsen, besviken och otålig....jag vet att när det kommer så kommer det, man ska ta det lugnt bara....

Svar på tråden Hög temp? Missfall? Graviditet?