Inlägg från: camifranky |Visa alla inlägg
  • camifranky

BF December 2021

Hejsan!

Jag fyller 30 i maj och min sambo blir 29. Vi väntar vårat andra barn, vår Oliver överlevde bara i 2 dagar på grund av omphalocele i kombination med skolios. Jag fick honom för 6 mån sedan, prematurt med akut kejsarsnitt. Så denna graviditet är vi än mer oroliga än sist, då vi inte hade någon aning om vad som väntade förrän jag såg bollen på hans mage på rul.

Idag fick jag 3+ på Clearblue och är i v. 5+0. Har skrivit in mig hos barnmorskan och inväntar vul på privat klinik om 2.5 veckor. Det går sååå långsamt. Har någon lust att lägga till mig i listan? Jag har bf 2/12 :) Finns också med i gruppen på Facebook. Håller alla tummar för oss!

• camifranky
    iior skrev 2021-04-01 12:16:43 följande:

Hej, jag blev precis medlem för att kunna vara med i den här tråden och diskutera. Jag är 28 år och har en liten pojke på snart 9 månader och jag plussade i förrgår, min man är överlycklig ???? jag också såklart egentligen.. men känner mig redan nere och deppig, det är det enda symptomet än så länge. BF 4/12

Trist att du känner dig nere, men det är säkert helt normalt. Förhoppningsvis vänder det snart.
  • camifranky

Tiden går så jobbigt långsamt. Går det att tänka på något annat? Vill bara att den mest kritiska tiden ska vara över nu. Räknar ner dagarna till jag förhoppningsvis ska få se ett hjärta ticka. Mina symptom är trötthet, molande värk, trög i magen, yrsel och mer flytningar.

• camifranky
    Jozsan skrev 2021-04-02 22:44:46 följande:

Vad härligt att höra att du mår bra. Jag mår också bra, men är väldigt trött och magen bökar med mig också, har sån mensvärk särskilt på kvällarna och känner mig väldigt yr rätt ofta :S

Vill bara att veckorna ska gå nu så de mest kritiska är över. Men försöker samtidigt glädjas över att jag är gravid <3

Känner verkligen igen mig, i syptomen och tankarna. Vill också glädjas men vet inte riktigt hur. Oron tar över allt.
Svar på tråden BF December 2021