Inlägg från: Vicki89 |Visa alla inlägg
  • Vicki89

BF December 2021

Fick reda på att jag är gravid idag! BIM-2 idag, så BF borde vara omkring 14 december. Är 31 år och har en son på drygt 1,5 år. Hade ett missfall i december så är såklart lite orolig, men mest av allt är jag glad att det gick igen! Skulle ha börjat med IVF nu när jag fick min mens (har behandlats med tabletter länge pga PCOS) så det känns som ett otroligt flyt att lyckas bli gravid på sista försöket innan IVF!

• Vicki89

Hur starka var era tester på BIM? Jag hade ett missfall i december och är så rädd att det ska hända igen. Här är mitt test från BIM idag, var era starkare än såhär?

• Vicki89
    Marsianen skrev 2021-04-07 20:50:06 följande:

Grattis! Tror det varierar hur starkt det är. Kanske har du inte BIM exakt den dagen du tror, befruktning kan ha skett senare. Mitt test är också från BIM plus ett par dar efter, gjorde fyra tester till efter BIM o det blev starkare för varje dag. Tror ändå inte på det riktigt. Eller jag tror att allt hemskt kmr hända.

Är det första testet från BIM? Hur många dagar är det mellan det första och de andra? Ser ju ut som en jättefin stegring!
  • Vicki89

Jag har mycket yrsel, lite lätt illamående från och till. Orimligt trött vissa dagar, och magen blir ofta spänd på kvällarna. Är i vecka 5+4 idag. Vill bara få mitt ultraljud överstökat den 28 april så att jag vet att det är något som lever därinne. Sjukt nojig.

Svar på tråden BF December 2021