BF December 2021
Jag tror jag plussat då alla tidiga test fortsätter vara positivt och illamåendet håller sig i. Isf e lillasyskonet beräknat 29 december, får fler andra test hem idag som tex clearblue och de.

Jag tror jag plussat då alla tidiga test fortsätter vara positivt och illamåendet håller sig i. Isf e lillasyskonet beräknat 29 december, får fler andra test hem idag som tex clearblue och de.

Vad spännande!
Jag håller tummarna för dig :)
När jag plussade med sticka tidigt så tog jag ett CB digital
Det visade "ej gravid"
Men två dagar senare var det mycket starkare och jag fick "gravid 1-2"
Ville bara säga det ifall du skulle få samma sak
Clearblues är lite sega i starten :p
Det va ett plus, så lycklig.
Småsyskonet är beräknad 26 december enligt nc men 28 dec enligt andra appar.

Stort grattis! Det för du ta och fira lite extra denna fredag :)
Finns de nån hemlig grupp?
Hur mår ni alla? Vilken vecka är ni i? Imorgon går jag in i vecka 5 (4+0) och mår sjukt illa och nu har den vackra nästäppan kommit. Ringde min gamla bm igår och måste redan komma på tisdag dit pga mycket som hände graviditeten med min dotter, så har redan tagit blodprover dom ville ha och helvete är helt blå efter de.
Någon mer än jag som funderar mycket över arbete+graviditet under pandemin?
Läste nu att sjukvårdspersonal inte får jobba efter vecka 20 pga hög smittspridning och då räknas man som riskgrupp enligt FHM. Det är alltså jag i början av augusti. Har inte lust att gå hem redan då faktiskt.
Någon annan som får det klurigt i sitt arbete? Bör man prata med sin arbetsgivare tidigare än vecka 13?
Regeln för 20v gällde region Örebro (står i Nerkies allehanda idag). Vet inte hur det är nationellt eller i andra regioner, tyvärr!
Nån mer som får ont i livmodern ibland? Alla tankar kommer så man blir rädd. Va ändå 2 år sen jag va gravid
Men dåså. Då är du också i läget att kanske berätta för arbetsgivare tidigt? Eller hur tänker du?
Känns inte så jättekul att vara hemma från Augusti - december och sedan ett år till. Det är dock arbetsgivaren som ska skriva ett intyg om att du förbjuds från arbete pga riskgrupp, sen söker man graviditetspenning från FK.
Fråga om växtvärk i livmodern: har har otroligt mycket växtvärk!
Ja men dåså. Lite lättare :D
Jag är 28år, hinner bli 29, och det är mitt andra barn. Har en kotte hemma som är född Jan 2019.
Hej alla! :)
Förra veckan plussade jag, wiie!
Har gjort ivf så det här var väldigt planerat och önskat. Har en grabb sen tidigare på två år, (också via ivf) och ser så fram emot att han ska bli storebror. Idag gick jag in i vecka 5. (4+0) Hur mår ni?
Någon annan vars mage kört ihop sig totalt? Får panik, hade hellre varit förstoppad.
Hejsan på er! En till som plussa förra veckan. väldigt blandade känslor, då tanken var att vi var färdiga med barn. Har två sen innan.
Enligt alla appar står det att jag är beräknad till den 22/12 men jag själv tror att de de måste hänt lite tidigare. Återstår o ser vad de blir..
Jag är inne på att boka ett tidigt vul, mest för att kolla av läget.
Jag mår otroligt bra om man jämför med mina andra graviditeter, de skrämmer mig lite. sen har jag märkt att symtomen varierar rätt kraftigt från dag till dag. Hur är de med er ? har ni alltid samma eller varierar de ? Ska på inskrivning på måndag får se vad de säger de. Jag har typ glömt allt känns de som.
här det bara på familjeliv ni hänger eller finns de någon hemlig BFgrupp på facebook ?