• Anonym (MA)

    Mens efter MA

    Hej!

    När brukar mensen komma igång efter MA? Kan den komma även om det finns lite rester kvar om gravtestet visar negativt?

    Var snart 2 veckor efter bekräftat MA och cytotec. Blödde innan cytotecbehandlingen cirka 4 veckor och det slutade blöda för 3 dagar sedan. Fostret dog i vecka 8 men upptäcktes i 9+4

  • Svar på tråden Mens efter MA
  • Anonym (MA)
    Anonym (j) skrev 2021-03-24 16:17:24 följande:

    Jag fick mens ca 5 veckor efter mitt MA. 


    Räknat från när? När allt kommit ut eller?

    Och beklagar din förlust!
  • Anonym (4)

    Det tog 6,5 vecka att få mens efter MA v.11. Hade ingen äl så därför dröjde mensen. Det är ganska vanligt så då har man ingen aning när mensen kommer. 

  • Anonym (Mamma till 5)

    Fick igen mensen exakt 1mån efter mitt ma I v 12 (fostret dog v 8+3) räknat från det att jag började blöda

  • Anonym (j)
    Anonym (MA) skrev 2021-03-24 16:21:56 följande:
    Räknat från när? När allt kommit ut eller?

    Och beklagar din förlust!
    Ja, efter min skrapning.
  • Anonym (MA)

    Tack för svar! Vet någon av er om resterna kommit ut om gravtestet visar negativt?

  • Anonym (MA)

    Tack för svar! Vet någon av er om resterna kommit ut om gravtestet visar negativt?

  • Anonym (Anonym01010821)

    Jag fick min mens som vanligt en månad efter första blödningsdagen blödde i 2 vecko r efter cyotec pga MA. Blödde Sedan i tio dagar när mensen kom. Hade lite rester kvar innan. Vet dock ej om jag ska förvänta mig att mensen ska komma nu om 2 dagar. Eller om den komme srenare med tanke på hur det vart med blödningarna.

Svar på tråden Mens efter MA