• Anonym (Lite nyfiken också)

    Killar som är bi/binyfikna

    Jag tycker mig ha snappat upp (från t ex kontaktsidor) att majoriteten av bi/binyfikna (ffa binyfikna) mest är i intresserade av att vara bottom, om penetration över huvudtaget är av intresse. Det är mest att få suga och runka andra killar som verkar intressant. Stämmer min observation? Varför är det så?

  • Svar på tråden Killar som är bi/binyfikna
  • Anonym (bi)
    Anonym (Halvtrans) skrev 2022-01-09 21:03:29 följande:
    Du har inte fattat något tydligen.

    Jag ger tips inte för proffs.

    Detta är för ickeproffsen att inte börja med någon ivrig som står där bakom.

    Förstått?
    "inte börja med nån ivrig" säger du. Det är inte alltid du vet exakt hur "lugn" han är när han väl får komma in. Det är inte alltid det finns nån dildo heller. Sen finns det de som säger "äsch, vi struntar i vaselin och sånt. Jag är försiktig".  Jo jävlar. Det är de inte alltid! 
  • Nyfikensomfå

    Jag skulle vilka runka o suga en annan kuk. Skulle även vilja bli knullad av en härlig kuk. Men allt måste vara med min fru närvarande.

  • Anonym (Anders)
    Nyfikensomfå skrev 2022-01-10 15:53:08 följande:

    Jag skulle vilka runka o suga en annan kuk. Skulle även vilja bli knullad av en härlig kuk. Men allt måste vara med min fru närvarande.


    Tror att vi är många som är nyfikna på detta!
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (bi) skrev 2022-01-09 21:12:32 följande:

    "inte börja med nån ivrig" säger du. Det är inte alltid du vet exakt hur "lugn" han är när han väl får komma in. Det är inte alltid det finns nån dildo heller. Sen finns det de som säger "äsch, vi struntar i vaselin och sånt. Jag är försiktig".  Jo jävlar. Det är de inte alltid! 


    Du vill verkligen inte lyckas med detta.

    Du måste väll ha någon kontroll i ditt liv och göra val. Du väljer om du skaffar vaceline, vem som ska knulla dej eller att köpa en dildo för 150kr.

    Men jag försöker få er att fatta vikten av att göra denna enkla träning på egen hand för att sen vara redo för parsex utan obehag och otrevliga överraskningar. Förstått!!
  • Lejon10

    Har blivit avsugen en gång och sugit kuk 1 gång 
    gillade det 
    är nyfiken o vill prova igen 

  • Anonym (Anders)
    Lejon10 skrev 2022-03-07 17:27:29 följande:

    Har blivit avsugen en gång och sugit kuk 1 gång 
    gillade det 
    är nyfiken o vill prova igen 


    Du är i gott sällskap av många
  • Anonym (Hjärnan)

    Jag bi-nyfiken och tänker om mitt äktenskap tar slut skulle jag vilja testa att vara med en man. Det kommer nog mest av att jag har tänkt hur känns det för henne och sen testat saker med div leksaker. Så egentligen är jag nog inte attraherad av män jag bara är nyfiken på själva sex i alla dess varianter.

  • sune889
    Anonym (Hjärnan) skrev 2022-03-07 17:57:59 följande:

    Jag bi-nyfiken och tänker om mitt äktenskap tar slut skulle jag vilja testa att vara med en man. Det kommer nog mest av att jag har tänkt hur känns det för henne och sen testat saker med div leksaker. Så egentligen är jag nog inte attraherad av män jag bara är nyfiken på själva sex i alla dess varianter.


    fråga frugan om ni kan ta med en extra kille sängen till erbåda.
    Jag och min flickvän så har provat det 2 gånger och de riktigt trevligt.
    Första gången så sög jag mest av honom och flickvännen knullade han. Och då passade jag på att slicka mus och bollarna i varsin ordning. Andra gången så va de fest och det vart lite för mycket av det goda för min flickvän så hon somnade på soffan hem hos honom. Så hon sov på min vänstra sida. Och killen satte på högra sidan av mig. Efter vi kommit in ifrån en cigg satte vi oss där vi satt innan. Och han hade bytt om till mjukisbyxor och själv tog jag av jeansen och satt bara i långkalsongerna.  De tog inte äns 2 min så var hans hand emellan mina ben.  Så jag vartlite chockad av de. Men efter han hade smekt min 23cm+ riktigt hård. Så kunde jag inte undgå bulan hans byxor. Så jag smekte lite försiktigt över hans ollon innan jag slet av han byxorna och började suga hans kuk. Och herregud vilken underbart god kuk han har fast den inte är så stor som min men de räcker bra till i munnen. Och han tog av mig mina långkalsonger och fortsatte att funka mig innan han åxå tog min kuk i hans mun. Så då låg vi där intill min flickvän i 69an. Och stökade och stönade som djur men ingen reaktion från min flickvän. Så de slutade med att han ca 30min efteråt att han kom i min mun och 3sekunder efter så kommer jag i halsen på honom.

    Berättade lite senare om händelsen till min flickvän och hon vart inte så glad över att han och jag hade sex ordagrant bakom ryggen på henne. 

    Busiga killar e fint men än har jag bara ridit på dildosar tillsammans med min flickvän. 
    Jag måste bara säga att jag ser fram emot en riktig kuk i mitt rövhål gärna en ordentligt stor.
  • Anonym (Anders)
    sune889 skrev 2022-03-09 10:01:03 följande:
    fråga frugan om ni kan ta med en extra kille sängen till erbåda.
    Jag och min flickvän så har provat det 2 gånger och de riktigt trevligt.
    Första gången så sög jag mest av honom och flickvännen knullade han. Och då passade jag på att slicka mus och bollarna i varsin ordning. Andra gången så va de fest och det vart lite för mycket av det goda för min flickvän så hon somnade på soffan hem hos honom. Så hon sov på min vänstra sida. Och killen satte på högra sidan av mig. Efter vi kommit in ifrån en cigg satte vi oss där vi satt innan. Och han hade bytt om till mjukisbyxor och själv tog jag av jeansen och satt bara i långkalsongerna.  De tog inte äns 2 min så var hans hand emellan mina ben.  Så jag vartlite chockad av de. Men efter han hade smekt min 23cm+ riktigt hård. Så kunde jag inte undgå bulan hans byxor. Så jag smekte lite försiktigt över hans ollon innan jag slet av han byxorna och började suga hans kuk. Och herregud vilken underbart god kuk han har fast den inte är så stor som min men de räcker bra till i munnen. Och han tog av mig mina långkalsonger och fortsatte att funka mig innan han åxå tog min kuk i hans mun. Så då låg vi där intill min flickvän i 69an. Och stökade och stönade som djur men ingen reaktion från min flickvän. Så de slutade med att han ca 30min efteråt att han kom i min mun och 3sekunder efter så kommer jag i halsen på honom.

    Berättade lite senare om händelsen till min flickvän och hon vart inte så glad över att han och jag hade sex ordagrant bakom ryggen på henne. 

    Busiga killar e fint men än har jag bara ridit på dildosar tillsammans med min flickvän. 
    Jag måste bara säga att jag ser fram emot en riktig kuk i mitt rövhål gärna en ordentligt stor.
    Låter riktigt gott - man blir ju sugen på att leka så här
  • Anonym (Gillar det)

    Kan inte klassas mig som bi, men har sugit av kille , runka av en kille och fått båda två sakerna själv av annan kille , är jäkligt sexigt och skönt , kan rekommendera det , penetration nä , fått lite av frun men inget mer än så, skulle kunna tänka mig att glida in i kille medans han är i min fru . 

Svar på tråden Killar som är bi/binyfikna