Sex efter omskärelse
Hej det är såhär att jag är 27 år gammal och gjorde en omskärlese förra året. Jag gjorde det pga för trång förhud vilket jag haft hela livet men eftersom jag inte blev av med oskulden för ens jag var 26 är gammal så har det inte varit ett större problem för jag har inte behövt dra ned förhuden vid onani. Men förhuden sprack ständigt och gav mig öppna sår om den åkte ned vid erektion. Så en omskärlese blev gjord.
Jag har hört hela tiden att man mest sannolikt kommer ha det lite svårare att få en orgasm för känsligheten blir mindre när ollonet är utan skydd. Men grejen är det att jsg kommer för fort. När jag hade förhud kunde jag på en bra dag hålla mig 10-20 minuter iaf av mycket penetrativt sex men nu kan jag inte ens hålla mig i 3 minuter. Det går inte. Det är fööööör skönt och det är ett problem för både mig och min sambo. Jag blir besviken, får ångest, och mår dåligt över att jag inte kan hålla mig. Jag vill kunna ha sex längre, vill kunna hålla mig längre men vet inte vad jag ska göra. Omskärelsen har tvärt om effekt för mig, det är för känsligt i samlag så jag kan inte hålla mig.
Kan jag inte leverera bra sex som varar så kommer det inte hålla i längden, min partner kommer tröttna för hon har behov med. Jag vet att sex är inte allt hit och dit. Någon som vet nåogt eller har tips? Är det för att omskärelsen är såpass ny fortfarande (inte gått 8 månader) eller sitter det i mitt huvud? Tänker jag för mycket? Jag vet att oavsett så var det absolut inte såhär före omskärelse och jag har testat med kondom nu också och kan hålla mig längre med det men kondom är inte speciellt skönt varken för mig eller henne.
Jag vet inte vad jag ska göra ????????????