• KNAS2

BIM MAJ, första barnet

Ericky skrev 2021-05-21 09:29:26 följande:

Hej på er, 

Jag minns inte om jag officiellt lämnat den här gruppen (har på senaste hängt i en BIM-grupp enbart för oss som försökt en längre tid). Eftersom jag inte är riktigt säker på det, och bara är otroligt glad, så ville jag få berätta att jag magiskt nog har plussat för några dagar sedan. Det tog 10 försök, 5 besök hos kvinnosjukvården för mina mellanblödningar och massa tjat för att få ta bort polypen som ingen kommit ihåg att nämna för mig förrän sista besöket. Men polypen rykte till slut efter mina påtryckningar och ta-da. 3 veckor senare har jag nu plussat! :D

Ge er inte, ni som känner att något inte står rätt till med er kropp även om vården säger "Allt ser fint ut". Det fick jag höra 40 ggr, men jag stod på mig och här sitter jag nu med ordet "GRAVID" på en sticka <3

Lycka till och kram på er alla <3

STORT Grattis!

Jag hoppas att du firar I helgen, det är du verkligen värd!!!
  • KNAS2
    NatMar005 skrev 2021-05-24 17:43:20 följande:

Hej alla! Det har varit en otroligt omtumlande dag men nu kan jag uppdatera er. Började med provtagning på vc men där saknades remiss så de ville inte ta något. Mitt under besöket när jag bröt ihop fick jag plötsligt väldigt ont i magen så de skickar mig akut till gyn sjukhuset för kontroll.

Där visade det sig att nytt gravtest var så positivt det kunde bli och sedan fick jag det här ultraljudet som blev daterat till 5+3.

Tydligen spökar kroppen extra när man väntar två. Ja, två. Vi väntar tvillingar och allt är helt som det ska vara! Gråter och skrattar om vartannat. Tänk så fel man kan ha. Var så övertygad om missfall. Och så är där två!!!!

Stoooort Grattis!

Herregud så roligt!

Lycka till!
Svar på tråden BIM MAJ, första barnet