• Anonym (Fridi­sh)
    Sun 4 Apr 2021 00:12
    11816 visningar
    14 svar
    14
    11816

    Vill ha tips för att krydda sexlivet

    Hej,

    Jag och min man har varit ihop i flera år nu och fortf har sex på det vanliga viset.

    In ut klart :-/ känns lite tråkigt.

    Har aldrig sugit av honom o han aldrig slickat mig. Hur gör ni? Är det vanligt att bli slickad?

    Vill krydda till vårt sex liv. Något förslag på några ställningar/sex leksaker? Vi båda är ganska blyga av oss ??

  • Svar på tråden Vill ha tips för att krydda sexlivet
  • Anonym (Hade)
    Sun 4 Apr 2021 00:19
    #1
    +1

    Hade samma grej för några år sen. Försökte suga vid något tillfälle men han ville inte: sen försökte jag igen vid ett annat tillfälle och då ville han inte heller. Sen tog jag upp det och då visade det sig att han inte gillade oralt men kunde ev tänka sig 69. Så började vi med det ett tag och sen nu fungerar det bra oralt även utann69

  • Sun 4 Apr 2021 00:29
    #2

    Å ni har allt det roliga framför er att upptäcka tillsammans. En bra början är att smeka, suga och slicka varandra. Leksaker kan ingå längre fram eller inte alls. Det är inget måste. Om oralsex är nytt så är det inte nog inte läge för leksaker heller. Känn inte att ni måste "krydda" sexet. Ni är precis i början av att utforska och det är krydda nog det. Lycka till och njut av varandra.

  • Anonym (Manne­n)
    Sun 4 Apr 2021 10:17
    #3

    Det verkar som om din man stoppar in kuken i din fitta och juckar tills det går för honom och då är det slut. Sluta upp med att ställa upp. Kräv förspel och att han tillfredsställer dig. Är ni blyga börja med att slicka och suga i ett mörkt rum. Oralsex är underbart. Jag slickar min fru till orgasm varje gång vi knullar. 

  • Anonym (Kvinn­a45)
    Sun 4 Apr 2021 10:20
    #4
    Anonym (Fridish) skrev 2021-04-04 00:12:06 följande:

    Hej,

    Jag och min man har varit ihop i flera år nu och fortf har sex på det vanliga viset.

    In ut klart :-/ känns lite tråkigt.

    Har aldrig sugit av honom o han aldrig slickat mig. Hur gör ni? Är det vanligt att bli slickad?

    Vill krydda till vårt sex liv. Något förslag på några ställningar/sex leksaker? Vi båda är ganska blyga av oss ??


    Har ni aldrig haft oralsex? Det är vanligt ja, skulle tro att de flesta par har det i någon form. Försök släppa blygheten. Testa saker - smek, smaka, sig, visa vad som är skönt, testa en vibrator/lufttrycksvibrator, ha roligt. Njuter du av sex, får du orgasm?
  • Anonym (Shade of grey)
    Sun 4 Apr 2021 17:20
    #5
    -1 +1

    du vill ha tips på krydda i sexlivet. Finns hur mycket som helst, men börja med vad du fantiserar om. Vad går du igång på - och gör en plan. Om det är oralt du blir våt av så gör en gameplan och testa. Provsatt binda din partners händer i sängstolparna med ett badrocksskärp eller nåt och gå sen ner på honom, jag gillar att dominera så jag frågar inte utan bara gör som jag planerat. Binder min partner och arbetar mig sen ner med tunga. Teasa gärna lite - sluta precis innan hon kommer och örja sedan om till hon trånar efter mer. Brukar få ihop till en helkväll

  • Sun 4 Apr 2021 22:52
    #6
  • Anonym (Z)
    Fri 31 Mar 2023 14:10
    #8

    Jag och min tjej kryddade sexlivet med att hon fick åka och knulla med en ny man och jag fick lite bilder, sedan hade vi sex med varandra flera gånger i rad och pratade om händelsen 

  • Mon 18 Dec 2023 00:32
    #9
    -1

    Prova att knulla på nys platser i bostaden för att  skapa omväxling. Tex. Knulla henne bakifrån mot diskbänken och liggande på rygg på köksbordet.

  • Anonym (7)
    Mon 18 Dec 2023 01:33
    #10

    Malda råa kakaobönor. Det är en fin krydda som gör en go och glad. Röjer genast bort alla trista krav och behov i sängkammaren. 

  • Mon 18 Dec 2023 13:22
    #11

    Något som är spicy är att se någon knulla ens tjej :)

  • Anonym (Klock­an)
    Mon 18 Dec 2023 15:28
    #12
    -1 +1

    Suga och slicka kör vi alltid här hemma som förspel 
    kan stanna till i akten och slicka lite mer.

    Be han slicka ditt analhål 

    Bjud in en till 

    Rollspel

    sexspel

    Finns mycket roligt att göra 

  • Mon 18 Dec 2023 17:38
    #13
    +1

    Alkohol kan lätta på hämningarna.

    Se porr tillsammans.

    Läsa erotiska noveller tillsammans, eller lyssna på ljuderotik.

    Binda varandra växelvis. 

    Låt den ena ha ögonbindel.

    Oljemassage. En massa glidmedel.

    Lätt smisk som kan uppgraderas.

  • Anonym (tergh­fd)
    Mon 18 Dec 2023 17:43
    #14

    Andra har redan skrivit också men jag föreslår kolla på porr och se om du hittar något du blir kåt av, alltså i princip vad som helst.

Svar på tråden Vill ha tips för att krydda sexlivet