• Svar på tråden Bim-4, kan detta va positivt?
  • JosHed

    Väldigt svårt att säga. Ser en skugga men kan ju lika gärna vara bara just det, en skugga! Ta ett nytt om 2 dagar :)

  • Lily89

    Tack för era ögon :) tyckte mig se ett jättesvagt rosa teststreck men på dagens test med morgonkiss (bim-3) så syntes det inte alls lika bra, kunde ana en skugga men inte mer än så..

  • JosHed
    Lily89 skrev 2021-04-05 09:39:16 följande:

    Tack för era ögon :) tyckte mig se ett jättesvagt rosa teststreck men på dagens test med morgonkiss (bim-3) så syntes det inte alls lika bra, kunde ana en skugga men inte mer än så..


    Avvakta och testa på BIM (svårt jag vet xD). HCG ökar ju inte så snabbt i början!
  • Lily89
    JosHed skrev 2021-04-05 16:26:41 följande:

    Avvakta och testa på BIM (svårt jag vet xD). HCG ökar ju inte så snabbt i början!


    Haha ja det är jättesvårt, tog ett test till från apotelets egna nu imorse, tyckte mig se ett ljust teststreck. Fick bryta upp så jag kunde fota stickan, blev reflektion på testets plastruta, detta är efter 4 min (ska avläsas inom 5min). Syns det ett teststreck tro?

  • Aliona

    De där kan du omöjligen räkna till positiva test. Visst är det möjligt att strecket kan vara svagt men det ska vara fullt synligt.

    Bara för att du inte har ett positivt test nu så innebär det ju inte att du inte är gravid. Håll ut, håll hoppet och testa igen om någon dag.

Svar på tråden Bim-4, kan detta va positivt?