• Emama

Ruvar 2021 - följas åt

Hej. Rd 7 idag, min 10e återföring, 5e ivf.

Gick igenom 4 ET och 2 Fet innan sonen kom till -18 på 4e ET. Nu gjjort 3 FET för syskon som misslyckats och istället gjort nytt äggplock (nr5) för syskonförsök. Fick 16/4 tillbaka en 5dagar blastocyst och tar 400mg Lutinus dagligen. Tog även extra dos Ovitrelle dagen efter äggplocket, samt varann dag tills i söndags.

Har haft ont i magen sedan äggplocket och återföringen, trött och illemående av och till sedan flera dagar.

När jag blev gravid med sonen kände jag skillnad mot de andra försöken, kändes som det ?drog? neråt benen.

Har testdag 30/4...

• Emama

Viktoria88: Jag har aldrig fått plus förutom när jag blev gravid.

Jag kommer hålla mig, gjorde det med sonen. Har haft så många ångestfall av tidig testning som aldrig gett något hopp så jag tror jag pallar vänta.

Men så spännande med ditt test och helt galet med dina 18(!) i frysen! Jag hade endast 3 ägg denna gång, blir 35 i år så åldern påverkar säkert, men alla 3 blev blastocyster så de andra två kunde frysas, känns lite hoppfullt iallafall.

Håller tummarna att ditt test stämmer! Ska du testa med vanligt gravtest nu när du fick sånt svar på ägglossningstestet?

• Emama

Viktoria88: men alltså wow!!! Grattis!! Helt magiskt! <3

Svar på tråden Ruvar 2021 - följas åt