Inlägg från: Anonym (kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille)

Gillar killar att bli "våldtagna" av sin tjej

Gör det om ni vill men för tusan! Ta av boxerna helt isåfall än ha dom kvar över vristerna eller vid knäna. Vaknade upp av dot med dom vid vristerna och fick panik ärligt talat och knuffade bort henne då jag inte kunde röra på benen! Kände mig så jäkla instängd och blev på riktigt dåligt humör faktiskt !

Men annars är det mysigt om man slipper känna sig instängd! 

• Anonym (kille)

Ser att tråden har spårat ur. ts oavsett vad så kunde du inte alls veta om din kille hade gillat det utan att ställa frågan. Utan det är ren och skär chansning du gör och du tror dig få undkomma bara för du har en våt grotta.

Likaså är det itne alls rätt att ta för sig av någon kille som sover, då det ENLIGT LAG MÅSTE VARA BEKRÄFTAT VID VARJE TILLFÄLLE ! Innan man påbörjar en sexakt! Detta gäller såväl män som kvinnor och för att förtydliga, grabbar som tjejer ! 

Faktum är att jag var något snäll i mina tidigare inlägg. 

Tjejer som som satte sig på gränsle över mig ville jag inte ha med att göra, överhuvudtaget. HON såg sig som min flickvän fast jag hade gjort slut för över 2 månader tidigare! Nu kändes det pinsamt som kille att säga att man blivit våldtagen så jag blev bara galen skrev här att det var okej så länge jag fick ha benen fria åtminstone! Men så var det inte egentligen!

Självklart frågar man innan man gör något sådant. Har vaknat upp med flera som har tagit för sig. Har inte gillat det alls egentligen, men det har varit acceptabelt utifrån de har gjort det. Inte alla har suttit på mig utan de har runkat mig eller sugit mig. Men det är helt utifrån vad man tycker själv känns okej! 

Det betyder inte att dt är OKEJ för ALLA tjejer att göra vad fan dom vill!

Och du kan inte likställa det (ts) med en jävla strapon och pumpat sönder dom* då för mannen är våldtäkt att omsluta hans penis och inte få något intryckt vilket är grovt mycket värre i sådana fall än om en tjej som är van vid att få saker intryckta då ni inte ens har samma motsvarighet! (med det menar jag inte alls att det är okej att trycka in saker i sömnen på dom men ville klar göra skillnaden då framför allt TS verkar ha tappat all sin sans och begrepp i det hela!

DU FRÅGAR OAVSETT VILKEN KÖN DU ÄR ! 

OCH ENLIGT LAG SÅ FRÅGAR DU INFÖR VARJE GÅNG !

• Anonym (kille)
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 17:31:41 följande:

Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.

Så det du säger är att våldtäkt är okej sålänge du inte kan känna sympati med honom? INTRESSANT! Och även helt fel i huvudet att tänka så!
  • Anonym (kille)

Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 18:29:00 följande:
    Du missade nog den biten där jag uttryckligen skrev att jag INTE tycker det hon gjorde var ok...jag citerar och stryker under så blir det kanske mer tydligt.....

Ser du det understrukna?

Med samma argumentationsteknik som du kör med kan jag lika väl hävda att du säger att din kompis gjorde rätt i att bedra sin tjej?

INTRESSANT och även helt fel i huvudet att tänka så!

Ser du det understrukna? Självklart har jag rätt att reagerade på det! 

För där i påstår du att det killen fick var helt rätt. Du kan ju inte komma sen och säga tvärtom! 

I övrigt så blandar du ihop mig med någon annan i tråden!

Därav så underströk jag det sista längst ner med, då det tydligen inte gick in första gången! 

Svar på tråden Gillar killar att bli "våldtagna" av sin tjej