BIM maj
Hörrni!! Ser ni strecket?
Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.
Hörrni!! Ser ni strecket?
Det är rosa och syns tydligt i verkligheten Detta måste vara positivt? Visste att jag måste vara gravid när jag har så himla ont i brösten! Wow! Ska ta ett digitalt imorgon.
Aaah. Tempar du då, eller hur vet appen när du har ägglossning? Om du inte tempar skulle jag inte lita på en app angående det eftersom det är så olika mellan olika personer vilken dag i cykeln man har ägglossning.
Hej nu behöver jag ventilera lite ror jag, gick och köpte ett clearblue test idag, kissade (ej morgonurin) tyckte testet såg negativt ut men såhär ser det ut efter några minuter men grejen är den att när jag hade kissat så va det ljusrosa på pappret och även en gång till när jag kissat idag. BIM fredag eller lördag
Frågan är om det skiter sig tro.
Vad tror ni?
Är det rfsu?
Alltså jag testade imorse igen, med "testa ofta" och kanske att jag såg en hint av streck men hade jag inte vetat att det borde vara ett streck hade jag aldrig sett det. De verkar såååå sega rfsu-testerna! Jag testade ändå positivt med digitalt för flera dagar sedan :)
Jag fick ett plus idag! ??
Morgonens test, idag vann RSFUs testa tidigt. Det syntes mer på det idag!
Imorgon ska jag ta ett digitalt och överraska sambon :D
Jag plussade med digitalt ÄL+8 eller möjligtvis 9. Har testat typ varje dag med rfsu testa ofta också,men det är först idag jag tycker mig se ett streck på dem som ens är värt namnet. Fortfarande svagt men ändå ett tydligt streck liksom. Idag är jag på ÄL+12
Alla som plussat (grattis!!). När började ni testa efter ägglossning och när började ni se en svag linje?
22 januari ????
Jag är på ÄL+7 ifall man räknar från dagen jag fick positivt ägglossningstest. ÄL+6 om man räknar från dagen efter då ägglossning troligtvis var.
Så för tidigt att testa men tog ändå ett test för jag hade svårt att hålla mig haha. BLANKT NEGATIVT.
Idag har jag en del molande känsla i magen. Som en lätt mensvärk...
Hej på er! Har följt er i det tysta än så länge i väntan på att själv kunna börja testa.
Först och främst, stort Grattis till alla er som har plussat!! Helt otroligt många!
Här kommer en tankenöt. Kunde inte hålla mig längre så jag testade i morse med ett ?testa extra tidigt test?. Det visade inget inom testtiden, men när jag tittade på det ca en timme senare så var där två streck, inte bara skugga utan med färg. Till saken hör att jag förra cykeln testade flera ggr med samma test och de gick inte att misstolka ens efter något dygn, dvs inga torkstreck eller liknande. Är idag på ungefär äl+10/11 BIM -5
Hej på er! Har följt er i det tysta än så länge i väntan på att själv kunna börja testa.
Först och främst, stort Grattis till alla er som har plussat!! Helt otroligt många!
Här kommer en tankenöt. Kunde inte hålla mig längre så jag testade i morse med ett ?testa extra tidigt test?. Det visade inget inom testtiden, men när jag tittade på det ca en timme senare så var där två streck, inte bara skugga utan med färg. Till saken hör att jag förra cykeln testade flera ggr med samma test och de gick inte att misstolka ens efter något dygn, dvs inga torkstreck eller liknande. Är idag på ungefär äl+10/11 BIM -5
Åh nej, jag har idag köpt och använt RFSU testa tidigt.. varför är inte dom bra?
Jag testade mig idag. ÄL+8/9.
Först ett CB testa tidigt som gav någon skugglinje men som ändå såg blåaktig ut. Sen 7 timmar senare testade jag igen med RFSU testa tidigt och jag tror jag såg en JÄTTESVAG linje....
Jag testar för tidigt...så hoppet lever..
Jag vet inte om det går att lita på testet när man ?förställer? dem, men det blir så otroligt dålig kvalitet när man laddar upp här. Syntes bra i verkligheten och i galleriet på telefonen
Vad tror ni om detta? Tidigt ännu? Bim på lördag.
Idag var strecket på stickan lite starkare, så tog ett digitalt :)