BIM maj
Jag tycker det ser positivt ut :) Men skulle ta ett digitalt under dagen för att få det svart på vitt! Lycka till
Jag tycker det ser positivt ut :) Men skulle ta ett digitalt under dagen för att få det svart på vitt! Lycka till
Ja, men där ser man ju ett svagt sträck! Grattis!!!
Fick en miniblödning idag. :( precis som närjag fick missfallet i februari. Har dock haft starka symptom idag så hoppas det stannar. Nytt år test på fredag. Har inte berättat för mannen än.
Åh, jag håller tummarna så hårt för dig att det bara är en liten blödning som håller sig så, som vissa kan få för tiden för mens men ändå är gravida <3
Uppdaterar listan. Jag hoppar över till juni-gruppen efter vad jag själv tror nu resulterade i mkt tidigt missfall. Önskar er alla lycka till!!
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
15/5 Länken
15/5 LyckaW88
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88 (mensen kom en dag sent)
19/5 Inorina
19/5pedansvar
20/5 senapp, pippi12345 PLUSSAT, lindhu
21/5 Secret A, blackpeach
22/5 Lo908
24/5 senapp
25/5 barnlängtan2021
26/5 Linneado
27/5 sidechick
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Det blir ju så urkass kvalitet när man laddar upp här på FL..
Har inte vågat gå med i den här tråden eftersom vi försökt så himla länge. Och jag får ångest av alla plus i alla trådar. Men nu är det jag som fått ett plus. ???? bim på måndag men såhär ser stickan ut.
Nytt test och ingen tvekan längre. Nu är frågan när/hur jag ska berätta för mannen.
Absolut positivt! Grattis! Mycket plus i denna tråden!
Bilden följde visst inte med
Hej jag är gärna med här om någon vill lägga till mig. Bim 24 el 25/5. Testat med cb early svagt svagt plus men tar ett test imorgon så får vi se om det är ett tydligt plus.
Herregud kan inte tro det är sant!!! Har bim 27/28 men plussade nyss på både tidigt cb och digitalt, så tacksam!
BIM idag, jag hoppas verkligen att den lilla vill stanna denna gång <3
Grattis! Det är ju supertydligt plus!
Mina var tydligen positiva för nu fick jag detta, omg!!
woho! det är ju tydligt positivt!
Grattis!