Inlägg från: Anonym (Enkelt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enkelt)

Svalnat intresse?

Anonym (Intresse) skrev 2021-04-06 10:23:07 följande:
    Kanske är det så. Killar vill bara ligga, oavsett ålder så är det de enda de är intresserade utav.

Träffade i fjol en kille som sa att om man ligger på första eller andra dejten så tappar man (han) intresset... vilket jag också fick erfara. Frågan är då hur många så kallade dejter ska man gå på innan?!! Dock var det iof ingen förlust då han verkade vara släkt med Kapten klänning i dess bemärkelse.

Jag verkar vara som en gammal hund som man försöker lära sig sitta.
    Ja han har helt rätt om det där med intresset. Man ligger inte så där tidigt om man är ute efter en relation. Då ska man vänta ett par månader. Ni låg med varandra, tydligen var dejten inte särskilt nöjd med det och nu dissar han dig för han vill inte ha mer.

Vad menar du om kapten klänning? Att du dejtat en våldtäktsman eller menar du bokstavligen att de var släkt, det är väl inte den killens fel isf?
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Intresse) skrev 2021-04-06 21:12:43 följande:
    Detta som du skriver om är inte nuvarande dejt, utan en i fjol. Med kapten klänning menar jag högt uppsatt polischef där jag efter natten med honom såg ut som jag hade gått in i en vägg, bokstavligt talat. Halva kroppen var full av blåmärken. Så nej, han är/var ingen kille som man ändå skulle vilja ha något mer med.
    Ok, du förstod inte... Jag pratar om din nuvarande dejt! Det enda jag sa var att den första killen som berättade för dig att intresset svalnar om man ligger för tidigt hade rätt.
  • Anonym (Enkelt)

Eller så kan jag ha fel förstås :) Det kan ju vara så enkelt som att han umgås med sina barn.

Svar på tråden Svalnat intresse?