Svalnat intresse?
Ni är flera som skriver att killar bara är ute efter att ligga.
Det är säkert så för en del, antar att det finns tjejer som inte vill mer än så (fast de kanske är färre).
Sen gissar jag att väldigt många killar/män har ungefär samma inställning som jag hade när jag dejtade.
Man letar definitivt efter något seriöst, någon att dela sitt liv med, och hoppas träffa rätt. Sen kanske man träffar någon som är fin, rolig, söt och attraktiv men efter en tid känns det ändå inte riktigt rätt på längre sikt.
En sån tjej har man inget emot att ligga med, båda vill och man har det mysigt.
Så träffas man några gånger men sen rinner det ut i sanden då man inte riktigt känner att det finns en framtid.
Detta är inte samma sak som att man bara är ute efter sex. Det betyder bara att man kan tänka sig att ha sex med någon som är fin och mysig under tiden man letar. Det är inte alltid så lätt att veta direkt om relationen ska hålla längre.
Problemet är troligen att kommunikationen inte är så bra, killar är inte alltid så bra att avsluta på ett snyggt och ärligt sätt. Då blir upplevelsen att han är helt oseriös och bara ville ligga. Det finns absolut såna men det är inte självklart att han är oseriös för att han försvann.
Kanske kände han bara att just du inte var rätt..