Inlägg från: MellaBella86 |Visa alla inlägg
  • MellaBella86

Jag TÅL INTE min svärmor

Jag vet att tråden är gammal men jag ogillar min svärmor med. 

Hon är manipulerande mot sin son dvs min sambo. Hon Ljuger en hel del och hittar på ärenden som gör att min sambo måste hem dit fast han inte vill. 

Hon tycker sig veta bäst och kunna allt om barn men hon är en ganska dålig mamma. Hon ser inte sina barn , hon känner knappt dem utan allt är så ytligt. Hon har konstiga idéer om hur man är mer barn och hon tjatar och ifrågasätter min sambo när han kommer över med vårt barn! hon verkar tycka han är en dålig pappa så mycket som hon kritiserar men han är en jättebra pappa!

Min sambo hade sitt livs första bråk med henne för ett tag sen och de pratade inte på en månad och fan va ljuvligt det var. Men nu är hon tillbaka i våra liv och ja nu när min sambo är föräldraledig träffas han sina föräldrar ihop med vårt barn ofta. Varje vecka !!!!
    jag avskyr att han lämnat vårt barn med hans föräldrar men kan inte säga så mycket för det har jag gjort med min mamma två gånger med! max 2 timmar då!
    Vårt barn är alltså bara 1 år.  Jag har inte sagt att jag avskyr det eftersom jag vet ju att det låter galet! Problemet ligger ju hos mig ganska mycket, jag inser det!

Det tar mycket energi att ogilla någon och jag kan få problem att sova ibland för jag tänker på hennes dumma grejer hon säger och saker hon gjort. 

jag vill lära mig att inte bry mig om henne men fan det är svårt.  

Svar på tråden Jag TÅL INTE min svärmor