• Tue 6 Apr 2021 22:49
    427 visningar
    3 svar
    3
    427

    Vet du vad serien heter?

    Hejsan allihopa. Jag letar efter namnet på en miniserie som jag såg för ett gäng år sedan.

    Den var på kanske 3-5 avsnitt och handlade om ett ungt förälskat par. En dag avlider mannen i en olycka och kvinnan är utom sig av sorg. Hon kommer över information som gör att man kan "beställa" tillbaka avlidna människor. De kommer då tillbaka baserade på hur de betett sig online. Vad de skrivit om i sina flöden och vad de gillat.

    Är det möjligtvis någon som vet vad det kan vara för serie jag svamlar om?

  • Svar på tråden Vet du vad serien heter?
  • Mascar­aklump­ar
    Tue 6 Apr 2021 22:53
    #1

    Ett avsnitt av black mirror hade exakt den handlingen. Det är ju en serie, men varje avsnitt handlar om olika saker så det är kanske inte den du tänker på.

  • Tue 6 Apr 2021 22:58
    #2
    Mascaraklumpar skrev 2021-04-06 22:53:36 följande:

    Ett avsnitt av black mirror hade exakt den handlingen. Det är ju en serie, men varje avsnitt handlar om olika saker så det är kanske inte den du tänker på.


    Tack för svar. Nej, jag tror tyvärr inte det. Jag vill minnas att denna miniserie gick på svt.
  • Tue 6 Apr 2021 23:26
    #3
    Mascaraklumpar skrev 2021-04-06 22:53:36 följande:

    Ett avsnitt av black mirror hade exakt den handlingen. Det är ju en serie, men varje avsnitt handlar om olika saker så det är kanske inte den du tänker på.


    Jag får be om ursäkt! Du hade helt rätt, jag hittade den på Netflix efter ditt tips. Hur kunde jag vara så långt ut och cykla. Tack så hemskt mycket för hjälpen!
Svar på tråden Vet du vad serien heter?