• Anonym (Ts)

Kaka söker maka? Stor fitta söker stor kuk?

Läst lite trådar nu där vissa tjejer önskar där kuken är smal och liten. Jobbigt när den är för grov och lång. Sen läst andra svar där tjejer vill att den är lång och grov. Därav olika syn och därav måste det ju finnas olika fittstorlekar. Kaka söker maka? Liten vagina vill ha liten kuk? Stor vagina behöver stor kuk? Vissa tjejer beskriver att det är omöjligt att komma om kuken är för grov för det går inte knipa om den och jobba med musklerna. Man blir utspärrad skriver dom . Andra tjejer skriker efter grov för då fyller det. Saknar dom musklerna i fittan då?

• Svar på tråden Kaka söker maka? Stor fitta söker stor kuk?
  • Shoutingsilence

Vi är alla olika.
    Ganska glad att jag bara är aningen över medel, då det har passat med dom flesta. Det enda som har varit besvärligt för mig är om kvinnan varit för grund.
    Allt annat har varit anpassningsbart. ;)

• Anonym ("liten snippa")

Tror ganska många är fascinerade av stor penis och "söker" det. När den väl hittas så är det inte ens skönt utan gör jätteont och känns som att bli penetrerad av en lyktstolpe. Jag vet inte hur det känns egentligen givetvis men det är nog ungefär likadant.

Men stora penisar fascinerar nog många oavsett egna storleken på snippan. Stora penisar är idealet fram tills en upplevt det. Först då ändrade jag mig med det.

• Grossglanz

Det kan va härligt med en rymlig go fitta ibland också:)

• Tukt

Tror det kan finnas en koppling mellan stort och stort- ja.
    Men tänker att penisar inte enbart är till för att "stoppa in" och att det därför kan vara tändande för vissa med en stor och/eller grov bara för att.
    På samma sätt som en del gillar stora bröst eller en stor rumpa.
    Men visst kan det vara störigt att man lägger "ansvaret" på mannen och hans storlek om kvinnan själv är stor som ett garage nedtill.

• Anonym (Andro)

Själv är jag längd17/omkrets14 och har upplevt både trång och vid fitta.

Föredrar definitivt trång, fast det kan bli FÖR trångt också.

En del kvinnor har väldigt vid fitta. Känns nästan som att knulla en spann full med gelatin (kan jag tänka mig).

Det har med barnafödande att göra, att de blir sådana.

Det hänger nog mest på grovleken i det avseendet, men sådana kvinnor tarvar nog en stake på 18 cm för att fyllas ut, och en sån är det väl få som har, om de ens finns.

• Anonym (Tobbe)

Med åren upplever jag att min partners fitta är ganska vid och slapp om man nu ska använda det negativa orden. Känns inte så mycket för mig, och troligen inte för henne heller.
    Numera leker vi ofta med dildo, och jag upplever att min partner njuter mer av en grövre dildo numera. Förr tyckte hon inte om grova dildos, men numera verkar det vara tvärtom - den nya favoriten är 4 cm i diameter, och hon verkar gilla den skarpt. Ska köpa en med 5 cm diameter och se vad hon tycker om den.
    Inget problem för mig att hon gillar en grövre än min egen eftersom jag har lite cuckoldfantasier - jag njuter att se henne njuta av en stor...Glad

Stämmer med TS teorier.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Ts) skrev 2021-04-08 23:13:00 följande:

Läst lite trådar nu där vissa tjejer önskar där kuken är smal och liten. Jobbigt när den är för grov och lång. Sen läst andra svar där tjejer vill att den är lång och grov. Därav olika syn och därav måste det ju finnas olika fittstorlekar. Kaka söker maka? Liten vagina vill ha liten kuk? Stor vagina behöver stor kuk? Vissa tjejer beskriver att det är omöjligt att komma om kuken är för grov för det går inte knipa om den och jobba med musklerna. Man blir utspärrad skriver dom . Andra tjejer skriker efter grov för då fyller det. Saknar dom musklerna i fittan då?

Var har du läst trådar där kvinnor vill ha liten och smal kuk - i din fantasi? Det där är nog snarare en man som intalar sig - man behöver inte ha extremt stor fitta för att uppskatta en grov kuk - fittor har muskler och är elastiska. En minikuk känns inte mycket även om man har tight fitta.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Tobbe) skrev 2021-04-09 11:34:27 följande:

Med åren upplever jag att min partners fitta är ganska vid och slapp om man nu ska använda det negativa orden. Känns inte så mycket för mig, och troligen inte för henne heller.

Numera leker vi ofta med dildo, och jag upplever att min partner njuter mer av en grövre dildo numera. Förr tyckte hon inte om grova dildos, men numera verkar det vara tvärtom - den nya favoriten är 4 cm i diameter, och hon verkar gilla den skarpt. Ska köpa en med 5 cm diameter och se vad hon tycker om den.

Inget problem för mig att hon gillar en grövre än min egen eftersom jag har lite cuckoldfantasier - jag njuter att se henne njuta av en stor...

Stämmer med TS teorier.

4 cm i diameter är inte direkt en grov dildo - vad har du för omkrets på din kuk?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Tobbe) skrev 2021-04-09 11:34:27 följande:

Inget problem för mig att hon gillar en grövre än min egen eftersom jag har lite cuckoldfantasier - jag njuter att se henne njuta av en stor...

Stämmer med TS teorier.

4 cm i diameter är inte direkt en grov dildo - vad har du för omkrets på din kuk?
  • Anonym (Mansplaining much?)

Det har med barnafödande att göra, att de blir sådana.

Eeh, ursäkta mig.... Och det tror du för att vad??

En till man som tror han vet allt som är värt att veta....

Håll dig till kukfakta så slipper du pinsamheter.

Svar på tråden Kaka söker maka? Stor fitta söker stor kuk?