• Anonym (Pillala)

Att vara KK

Hej alla

Jag vet vad allt innebär att vara KK

Har träffat en man som är 10 år äldre än mig, han har haft ett förhållande på 7 år där dom var förlovade i x antal år, vet ej varför det tog slut, han vill inte säga något.

Vi har det underbart varje gång vi träffas,ibland kan det vara en hel helg ibland någon timma...

Ute och äter, umgås med hans kompisar och så....

han har sagt många gånger att han gillar mig mycket och vill ha mig kvar I sitt liv.

Men han vill inte ha ett förhållande och det förstår jag...

Jag frågade honom för en tid sen vad han skulle tycka om att jag träffar andra? För jag tänker inte vänta på någon....

Han sa att han kan inte typ inte hindra mig att träffa någon men då får vi avsluta det vi har för han vill inte dela med sig ned någon annan

Vad ska det betyda??

Hsr funderat en massa

• Svar på tråden Att vara KK
  • Fjäril kär

Det betyder inget annat än att han ger dig frihet att bli kär i någon annan och att han inte vill medverka i otrohet. Han vill inte ligga med dig om du har känslor för någon annan. Ni är kk och han vill att ni bara ligger med varandra. Det betyder inte att han är kär i dig.

• Anonym (K)

Om man ska vara riktigt grov, han vill inte dela ditt kön med någon annan, och jag förstår honom. Det har NOLL med känslor att göra, innan du börjar tro att han är kär, han vill bara inte in där nån annan nyss varit och slaskat, och det måste man kunna förstå. Så jag tycker du ska göra som du tänkt, börja dejta andra killar. Du kan inte slösa din tid på ett kk som aldrig kommer att bli nåt mer.

• Anonym (Andreas)

Men om du ligger med honom i naiv förhoppning om att han ska bli kär med tiden, du säger ju att du inte orkar vänta, så har du verkligen inte förstått vad en kk innebär.

Han ser dig som enbart ett ligg och vill du träffa någon att bli kär i så släpper han dig. Han är alltså inte intresserad av att bli pojkvän.

• Anonym (K)

KK = KnullKompis. Knull. Som inte leder till nåt annat än "vänskap", så långt det nu kan sträcka sig med en man bara har ett gemensamt fysiskt utlopp med.

• Anonym (Pillala)

Men om man nu bara är kk, kan man verkligen kräva att mab ska vara "trogen"? Ser inte poängen I det då vi bara har sex. Jag vet inte ifall han träffar nån annan eller ligger med nån.

Detta kan ju pågå en tid men eftersom det inte har lett till något mer seriöst så släpper jag det helt, klarare inte av att sitta och vänta på att han ska höra av sig om när vi kan träffas..... Har bara varit på hans villkor från början då han har en dotter på heltid och mycket på jobbet son han hade kunnat släpoa

• Anonym (Pillala)

Vi har träffats i 7 månader så här

• Anonym (promiskuitet är inte hett)
    Anonym (Pillala) skrev 2021-04-10 01:51:46 följande:

Men om man nu bara är kk, kan man verkligen kräva att mab ska vara "trogen"? Ser inte poängen I det då vi bara har sex. Jag vet inte ifall han träffar nån annan eller ligger med nån.

Detta kan ju pågå en tid men eftersom det inte har lett till något mer seriöst så släpper jag det helt, klarare inte av att sitta och vänta på att han ska höra av sig om när vi kan träffas..... Har bara varit på hans villkor från början då han har en dotter på heltid och mycket på jobbet son han hade kunnat släpoa

Inte kräva, men önska! Som du kanske vet är sex farligt och kan leda till allvarliga sjukdomar som man de flesta gärna inte vill utsätta sig för. Heller inte slaska rnt dr andra varit. Skulle aldrig vilja vara kk med nån som ligger med andra.
  • Anonym (Jo)

Det betyder att han inte vill fortsätta ligga med någon som samtidigt ligger med andra män.

Inte mer komplicerat än så.

• Anonym (Vanligt)
    Anonym (Pillala) skrev 2021-04-10 01:51:46 följande:

Är vanligt att kks är trogna med varann, betyder inte att de vill mer, att de vill bli ihop eller så.

Varför tror du ert Kk-förhållande ska leda till något mer seriöst?
  • Kexsmula

Precis som andra redan skrivit betyder det verkligen inte att han är kär i dig utan bara inte vill ligga med någon som teoretiskt sett kunnat blivit tömnd i med en annan mans sperma en timma innan. Det är väl knappast konstigt.

Önskar du att det blivit något mer mellan er borde du rent krasst aldrig särat på benen, för nu är det dessvärre kört.

Svar på tråden Att vara KK