Min dejt berättade först nu att hon har barn
Jag är runt samma ålder som TS, kvinna och singel. Har mannen barn går han bort direkt. Jag har inget intresse i att ha barn i mitt liv. Visst, det är hans ansvar. Men jag kommer att bli påverkad hur man än vänder och vrider på saker och ting. Haft erfarenhet att träffa män med barn och nej, det passar inte.
Jag är också tydlig väldigt tidigt att jag inte heller vill ha egna barn. Lite intressant det där att kvinnor som vill ha barn träffar män som är osäkra kring frågan eller känner att de nog inte vill. Jag däremot, träffar på massa män som vill ha barn och där går vi skilda vägar.
Handlar inte om att jag är omogen, inte vill ta ansvar osv. Har jobb med mycket ansvar och en del djur på fritiden att sköta (självklart berättar jag detta tidigt också). Har väl inget direkt emot barn, men jag vill inte ha dem i min omgivning om jag får välja.
TS: Ta lärdom av detta och berätta i tid vad som gäller kring barn. Sedan ska ja ge dig ett tips, sterilisera dig om du inte vill få ett MMS på ett positivt graviditetstest. Som kvinna har jag lyxen med abort och sista ordet. Men jag har steriliserat mig, är så säker på att jag absolut inte vill ha egna.