• Anonym (Rickey)

    Penissträckare

    Är det någon av er som köpt och sträckt ut sin penis?

    Vad har ni fått för resultat av detta?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-11 03:54
    Tänker då på extenders mm ????

  • Svar på tråden Penissträckare
  • Anonym (H)

    Häng en vikt i kuken så ordnar det sig , upp till fyra centimeter

  • Anonym (19 cm)

    Jag stretchar kuken med händerna och oftast framför tvn eller i sängen. Första året blev den 2 cm längre, andra året 0,5 cm.

    Du kan läsa allt om att göra kuken längre och grövre på "thunders place".

    Bara att googla så har du 20 års erfarenhet från tusentals män. Men det finns ingen quick fix, det tar lång tid för de flesta.

  • Anonym (sb242)

    Nu är det 4v isch med Male Edge pro och inmätning imorse.

    Ingen förändring i erigerat tillstånd ännu, men i slakt var den nästan 10cm så +0,8cm.

    Fortfarande kört 2-4h varje dag, 2ggr bara 1h och en vilodag.

    Penis uppskattar iaf uppmärksamheten, piggare och ?vaknar till? fortare än vanligt och jag vaknar oftare med morgonstånd

    Erigerat 13x12cm +0x0

    Slakt 10x9cm +1x0

    (Avrundar till närmsta 0,5cm för enkelhetens skull)

  • Anonym (19 cm)

    För att verkligen kunna mäta framsteg måste du mäta kuken i slappt tillstånd men i maximalt utsträckt läge.

    Du drar alltså ut kuken 90 gr rakt ut från kroppen. Trycker in tumstocken mot blygdbenet och mäter till toppen av ollonet. Att mäta i icke utsträckt läge är för osäker och varierar ju extremt mycket från olika tillfällen.

    Själv har jag ökat från 16,5-19,7 cm i utsträckt längd på 2 år.

  • Anonym (Slogan)

    Jag har nyligen köpt en Penissträckare, men har bara använt den i ca två veckor. Kanske lite tidigt att förvänta sej något, men ungefär  0,4 cm har den faktiskt ökat i längd, fastän det inte är så mycket så känns det. En annan positiv sak som jag inte räknat med är att det är mycket lättare att få stånd nu och även oftare. Jag köpte inte den dyraste, men ser ut att funka ändå, hittills i alla fall. Den heter Male Edge och jag köpte den här---->   click.adrecord.com&p=60&url=https%3A//www.mshop.se/maleedge-basic  

  • Anonym (sb242)

    Ytterligare 2v

    Inte blivit så många timmar som önskat pga oplanerade saker.

    Började mäta utsträckt läge.

    Lite för lite skillnad för att vara säker, men från 13,2 till 13,5. Tror dock man får göra flera mätningar samma dag fast vid olika tidpunkter för att få ett rättvist mått.

    Det mest positiva är ändå min libido med kraftigare erektioner, bättre uthållighet. Vaknar med morgonstånd i princip varje morgon nu istället för kanske 1-2 ggr i veckan förut.

    Måste justera min erigerade omkrets från tidigare drygt 12 till 12,5 cm. Detta är nog främst pga att jag aldrig lyckats mäta med så pass kraftig erektion tidigare.

    Kommer definitivt fortsätta sträcka även om det inte skulle visa sig ge så mycket storleksmässigt. Dom andra effekterna är i sig ännu mer värda för mig.

  • Anonym (Cuck)

    Nyfiken på en sådan, så följer tråden. Uppdatera gärna hur det går.

  • Anonym (sb242)

    Hur går det för er?
    Jag har fortsatt efter bästa förmåga. 


    Det blir ca 4tim per dag 6 dagar i veckan

    Fortsatt är erektionerna riktigt kraftiga vilket också verkar göra att uthålligheten ökat på något sätt

    I helgen blev det mätning. Den första på länge och woaw!!! Passerat 14cm!

    Så erigerat är den nu 14,2 x 12,5 
    Det är exakt 1cm sedan starten för 6mån sedan. Ingen bjässe, men 1cm extra på 13 är helt klart en markant ökning.


    Keep on 

  • Anonym (Churu38)
    Anonym (sb242) skrev 2021-09-21 12:55:45 följande:

    Har nyligen skaffat en extender på rekommendation av läkare. Gick till en klinik för konsultation ang en ev kirurgisk förlängning. Läkaren tyckte jag skulle försöka med en extender först då dessa tydligen t.o.m. kan ge ett bättre resultat än ett ingrepp. Gäller dock att inte fuska. Gäller att sträcka i princip varje dag och minst 2-3h helst uppåt 4-6h. Så det är ju ingen lätt kvickfix.

    Följer man det så kan man oftast se en förändring på 1-3 cm på ett halvår enl honom och oftast även lite ökning på omkretsen. Ökningen gäller för både erigerat och slakt tillstånd.

    2 veckor har gått och jag har kört med den 2-4h varje dag. Kanske anar en visuell förändring, men väntar 2 v till innan första mätning.

    Startat på 9x9cm samt 13x12cm erigerat ska bli spännande att se om något händer.


    Vilken klinik gick du till och vilken extender rekommenderade hen? Säljer kliniker sina egna extenders eller finns det någon legitimerad läkarhemsida där de säljs?
  • Anonym (Churu38)

    Vågar man verkligen köpa en budget extender utan någon typ utav härledning?

  • Anonym (sb242)
    Anonym (Churu38) skrev 2022-08-03 21:37:19 följande:

    Vågar man verkligen köpa en budget extender utan någon typ utav härledning?


    Jag började med en billigare modell, men inte den billigaste och den fungerade bra i över ett halvår sedan gick själva remmen eller vad man ska kalla den sönder. Den heter Male Edge Pro tror jag, grön o svart.
    Köpte en ny likadan för jag är van med den nu och har hittat ett sätt att sätta på och använda den så att det är hyfsat bekvämt 

    Använd sen inte måttbandet för ofta för det går sakta. Mäter nu kanske varannan månad, men resultatet är häpnadsväckande 
    Från 13x12 cm till strax över 14,5 lång och närmare 13 i omkrets på snart 11 månader. Bär den 5-6 dagar i veckan ca 2-4 tim.

    Som jag nämnt förut är det dock potensen mer än storleken som har betydelse nu. I princip morgonstånd varje dag. Blir mycket snabbare hård och håller ståndet mycket bättre. 

    Tror att många ger upp för fort och tycker det är bökigt så det gäller verkligen att hitta en rutin som fungerar 
  • Anonym (dr who)

    Innan någon blir alldeles till sig och ska springa och köpa dylikt nonsens, bör ni förstå att det där är ren bondfångeri.

    Det finns idag inget medicinskt sätt att få en penis att bli varken längre eller grövre. Så kallade "penis stretchers" är bara bluff och båg. Det ger inte större effekt än svinga buffeltestiklar över huvudet varje morgon och sjunga heliga Lakota-sånger. Eller att be hundra Fader Vår. Däremot finns det en viss risk att man skadar vävnaderna eller svällkropparna så att penisen blir böjd under erektion eller helt enkelt inte kan bli erigerad.

    Nu när ni vet detta, kan ni välja att fortsätta eller inte.

  • Anonym (sb242)

    Har du någon egen erfarenhet dr who?
    Penissträckaren är från början ett medicinskt instrument för att just räta ut en sned penis. Sedan finns det för övrigt studier och forskning om just förstoring m.h.a en extender. 


    Riskerna är betydligt mindre än med s.k. jelking då man drar och sliter enligt ett mönster. 

    Av egen erfarenhet kan jag säga att det fungerar, men det är definitivt ingen quick fix utan det kräver en massa tålamod och kontinuitet.


    Googla lite på forskning om det hela så finns det material att läsa. Sedan försöker såklart säljarna hypa upp detta något helt otroligt, men det är knappast oväntat. 

  • Anonym (Casanova)

    Spamtråd...

    Helt gäng olika anonyma nic som rekomenderar samma fabrikat komplett med skumma länkar till icke etablerade sidor.

    Värsta är att tjuven försöker få folk att förstöra sin kuk genom bedrägeriet.

  • Anonym (dr who)
    Anonym (sb242) skrev 2022-08-04 21:08:44 följande:

    Har du någon egen erfarenhet dr who?
    Penissträckaren är från början ett medicinskt instrument för att just räta ut en sned penis. Sedan finns det för övrigt studier och forskning om just förstoring m.h.a en extender. 


    Riskerna är betydligt mindre än med s.k. jelking då man drar och sliter enligt ett mönster. 

    Av egen erfarenhet kan jag säga att det fungerar, men det är definitivt ingen quick fix utan det kräver en massa tålamod och kontinuitet.


    Googla lite på forskning om det hela så finns det material att läsa. Sedan försöker såklart säljarna hypa upp detta något helt otroligt, men det är knappast oväntat. 


    Jag har det som yrke sedan snart 40 år.

    Att försöka räta ut en vriden penis (bl a Peyronies sjukdom) är ett helt annat ingrepp som utförs av personal med professionell kompetens. Det finns en viss positiv erfarenhet av mekanisk uträtning, men det är inte för att göra en frisk penis längre utan när en av svällkropparna har blivit skadad.

    Återigen, penis extenders är bluff och båg och kan potentiellt skada penisen oåterkalleligt. Ta det som en professionell varning. 
  • Anonym (krille)
    Anonym (Churu38) skrev 2022-08-08 00:19:50 följande:

    Är studierna då


    Jag vet inte hur du tycker, men själv skulle jag hellre lita på en person som har 40 års erfarenhet (som läkare antagligen), än reklam från en massa shady kinesiska och ryska företag som säljer allt ifrån magiska potenspiller till penis extenders.
  • Anonym (Lite nyfiken)

    Är det över huvudtaget någon kvinna i den här tråden?

    Om så...jag är lite nyfiken på vad en kvinna skulle tänka och ev säga om hennes kille använde sig av en penissträckare.

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Lite nyfiken) skrev 2022-09-14 09:03:42 följande:

    Är det över huvudtaget någon kvinna i den här tråden?

    Om så...jag är lite nyfiken på vad en kvinna skulle tänka och ev säga om hennes kille använde sig av en penissträckare.


    Hon kan hänga den i brösten så hon får hängbröst. Så sexigt med hängbröst {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Penissträckare