• Anonym (Sökande)

    Älskarinna

    Ok, inga moralkakor nu tack. Jag lever i ett förhållande utan sex, det finns anledningar til detta...

    Har försökt hitta någon på Victoriamilan men det verkar bara vara fejk profiler där. Vill gärna återfå lusten tillsammans med någonJag söker efter en kvinna som kan få mig riktigt attraherad och då menar jag inte bara fysiskt men också mentalt, då dessa två hänger ihop.

    Hur ska jag bete mig? Tipps eller erfarenheter?

    Ragga på krogen får bort direkt

  • Svar på tråden Älskarinna
  • Anonym (Förstår rätt så bra)

    Har en liknande situation. Att hitta en älskarinna har fungerat tidvis genom åren, nu var det länge sedan. Victoria Milan snor nog mest pengar av dig och visar nog dels fejk-profiler (ofta gamla inaktuella med). Men den sajten visar att det finns fler av ena könet än det andra som inte står ut med kärlekslösa eller sexlösa relationer.

    Men det är lite skumt alltihop, även om man skulle ha en öppen och ärlig överenskommelse om att den som vill ha närhet/kärlek får söka det på annat håll.

    Jag tror egentligen att alla vi som inte vill tvingas till celibat resten av våra liv egentligen måste säga det till våra ointresserade partners och bryta upp. Det kan inte vara meningen att vi som är friska och lever länge ska leva instängda med kärlekslösa partners. Dags att bryta upp, respektfullt och vänligt.  Lycka till! Hur funderar du nu att göra?

  • Anonym (jaha)

    Inga moralkakor säger du... du får det ändå.

    Skaffa en ryggrad och lös problemen MED din partner och om det inte funkar, skilj dig. Men ge fan i att pringa runt bakom ryggen som en feg ursäkt till man.

  • Anonym (Kvinna)

    Går i samma tankar, fast jag är kvinna då, med familj som jag inte vill bryta upp ifrån. Längtar dock galet efter en man. Har kanske träffat någon som bara var ute efter det fysiska sexet, men jag behöver både fysisk och känslomässig koppling. Vet inte hur man träffar någon

  • Anonym (Annelie)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-14 22:46:48 följande:

    Går i samma tankar, fast jag är kvinna då, med familj som jag inte vill bryta upp ifrån. Längtar dock galet efter en man. Har kanske träffat någon som bara var ute efter det fysiska sexet, men jag behöver både fysisk och känslomässig koppling. Vet inte hur man träffar någon


    Sök på stranger chatten gratis och anonymt där har jag hittat en
  • Anonym (Kimchi)

    Vill du utveckla lite mer vad du söker? Oftast går att ha älskarinna ut på främst att ha sex. Hur tänker du kring den mentala biten? Har ålder och utseende betydelse? Avståndsmässigt? Osv.

    Vad vill du ha ut av en älskarinna? Du säger det finns orsak till att du inte har sex med din fru. Varför stannar du i relationen då? Socioekonomiska skäl? Hur ställer du dig till att din fru skaffar en älskare? Är du öppen eller är planen att smyga? Vad skulle bli så mycket bättre i er relation om du har sex med andra?

    Vet att jag bombar dig med frågor men jag tror du behöver tänka några varv till innan du fattar några beslut.

  • Anonym (:))

    Finns ju en väldigt enkel anledning till att det är svårt att hitta, beror ju självklart på att det hela måste ske i smyg :)))))) Moral försvinner inte bara för att den är obekväm. Ha lite respekt för din partner och eventuella barn

  • Stefano82
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-14 22:46:48 följande:

    Går i samma tankar, fast jag är kvinna då, med familj som jag inte vill bryta upp ifrån. Längtar dock galet efter en man. Har kanske träffat någon som bara var ute efter det fysiska sexet, men jag behöver både fysisk och känslomässig koppling. Vet inte hur man träffar någon


    Går själv i dessa tankar.
  • Anonym (:))
    Anonym (Jay) skrev 2021-04-15 01:24:23 följande:

    Jag är av motsatt kön, men förstår dig fullt ut. Har en partner, barn och vill för barnens skull inte bryta upp familjen. Men skulle gärna hitta en man att vara intim med. Vet inte alls var man hittar.


    Är du inte rädd att det ska komma fram och att familjesituationen blir värre än vad en skilsmässa hade inneburit?
  • Anonym (Metodisk)

    Det är inte helt enkelt i dessa tider.

    Nätdating är generellt en framgångsrik metod för kvinnor,
    men i sanning och i jämförelse rätt så värdelös för män.
    Det är väldigt lätt att fastna på nätet i evinnerliga tider, att söka och bläddra och att hoppas, men för oss män är det rätt så hopplöst.
    Själv väljer jag medvetet att inte lägga mycket tid och fokus på nätdating.

    Min mångåriga erfarenhet är att man helt enkelt behöver besöka platser och umgås i sådana sammanhang där möjligheter uppstår. Och man behöver göra det ofta och mycket.

    Var finns de och var rör sig dessa kvinnor som du kan vara intresserad av? Och var och i vilka sammanhang, när i tid, finns goda möjligheter för dig att bli sedd och få chansen inleda samtal och relation med intressanta och framförallt intresserade kvinnor där någon eller några kan bli tänkbara älskarinnor?

    T ex matlagningskurs eller danskurs? Eller ska du bli skidlärare, eller instruktör för fjällvandrare eller en ledare som lär ut skogsbruk till kvinnliga skogsägare? Eller Padel-instruktör för kvinnor?
    Om man öppnar sitt sinne för sådana här tankebanor, kanske ren brainstorming till att börja med, så skapar man sig själv goda chanser.

    Ett självklart råd som många verkar glömma är att man har nästan ingen chans att lyckas om man enbart försöker få kontakt med en kvinna i taget. Risken är att man då hinner dö av ålder innan man har hittat någon. 
    Man behöver satsa brett, i sammanhang där det finns många kvinnor, och se till att skapa kontakter med flera kvinnor, för när allt kommer omkring är ju långt från alla intresserade av att bli älskarinna och särskilt inte till dig.
    Så det gäller att få kontakt med många om man ska kunna finna den enda. 

    Men jag vet att det ändå finns väldigt goda chanser att träffa någon, eller flera om man vill det, om man är metodisk och om man ser till att skapa tillräckligt många kontakter. Trots allt finns det ändå många kvinnor som är intresserade, eller blir intresserade, om de bara känner att förutsättningarna är rätt.

  • Anonym (Tips)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-14 22:46:48 följande:

    Går i samma tankar, fast jag är kvinna då, med familj som jag inte vill bryta upp ifrån. Längtar dock galet efter en man. Har kanske träffat någon som bara var ute efter det fysiska sexet, men jag behöver både fysisk och känslomässig koppling. Vet inte hur man träffar någon


    Ett hett tips är här igenom eller liknande sajter. Just saying.
Svar på tråden Älskarinna