• Anonym (Sökande)

Älskarinna

Ok, inga moralkakor nu tack. Jag lever i ett förhållande utan sex, det finns anledningar til detta...

Har försökt hitta någon på Victoriamilan men det verkar bara vara fejk profiler där. Vill gärna återfå lusten tillsammans med någonJag söker efter en kvinna som kan få mig riktigt attraherad och då menar jag inte bara fysiskt men också mentalt, då dessa två hänger ihop.

Hur ska jag bete mig? Tipps eller erfarenheter?

Ragga på krogen får bort direkt

• Svar på tråden Älskarinna
  • SG Eng

En del löser den värsta bristen på åtrå och uppmärksamhet genom att sexchatta...

Säger inte att det är bra, men kanske bättre än att vara otrogen IRL

• Anonym (Metodisk)
    SG Eng skrev 2021-04-15 11:17:20 följande:

En del löser den värsta bristen på åtrå och uppmärksamhet genom att sexchatta...

Säger inte att det är bra, men kanske bättre än att vara otrogen IRL

Nä, ett äventyr IRL är hundra gånger bättre!
    Även om sexchatta någon enstaka gång ibland kan vara rätt ok i brist på annat...
  • Anonym (Mr Man)
    Anonym (Annelie) skrev 2021-04-14 22:52:34 följande:
    Sök på stranger chatten gratis och anonymt där har jag hittat en
    Blev det bra då? Har varit inne några gånger, men ganska dött...
  • Anonym (Mr Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-14 22:46:48 följande:

Går i samma tankar, fast jag är kvinna då, med familj som jag inte vill bryta upp ifrån. Längtar dock galet efter en man. Har kanske träffat någon som bara var ute efter det fysiska sexet, men jag behöver både fysisk och känslomässig koppling. Vet inte hur man träffar någon

Förstår hur du känner men ett stort steg att ta.
  • Gaskarl
    Anonym (Jay) skrev 2021-04-15 01:24:23 följande:

Jag är av motsatt kön, men förstår dig fullt ut. Har en partner, barn och vill för barnens skull inte bryta upp familjen. Men skulle gärna hitta en man att vara intim med. Vet inte alls var man hittar.

Hej. Ålder på dig.
  • Anonym (Förstår rätt så bra)
    Anonym (:)) skrev 2021-04-15 00:56:28 följande:

Finns ju en väldigt enkel anledning till att det är svårt att hitta, beror ju självklart på att det hela måste ske i smyg :)))))) Moral försvinner inte bara för att den är obekväm. Ha lite respekt för din partner och eventuella barn

Ja, det är synd att det sker i smyg. Men samhällen är inte alltid optimala eller särskilt kloka om du ser till detta historiskt.

Moral är ofta onödigt svartvit och kanske hjälper istället för stjälper. 
    Kanske TS partner borde ha lite respekt och inte låta TS hamna i påtvingat celibat resten av livet.

TS barn har absolut inget alls att göra med sin förälders kärleksliv. Det är privat. Något annat vore konstigt och gränslöst kontrollerande.Skrattande
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Tips) skrev 2021-04-15 11:05:26 följande:

Ett hett tips är här igenom eller liknande sajter. Just saying.

Hur gör folk för att träffas här då? Genom PM?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Annelie) skrev 2021-04-14 22:52:34 följande:

Sök på stranger chatten gratis och anonymt där har jag hittat en

Hm, jag kollade in strangerchatten, men fick först ett förslag att tala med en kille i Indien, tror jag, och nästa förslag var en kille i US. Jag chattade inte med nån av dem. Skulle isåfall vilja språka med en person i Sverige. Hursomhelst så händre sog chatten för jag fick inga fler förslag.

Knepigt med sociala plattformar.

Nån som har ett bra förslag ?
  • Anonym (J)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-15 17:26:38 följande:

Hur gör folk för att träffas här då? Genom PM?

Ofta så börjar man prata i en tråd, som den här tex. Sen pratar man vidare i PM och kanske Kik eller något annat forum som är lite bättre och där man kan skicka bilder.

Har kommit i kontakt med en den väldigt trevliga härifrån :)
  • SG Eng
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-15 17:32:03 följande:

Hm, jag kollade in strangerchatten, men fick först ett förslag att tala med en kille i Indien, tror jag, och nästa förslag var en kille i US. Jag chattade inte med nån av dem. Skulle isåfall vilja språka med en person i Sverige. Hursomhelst så händre sog chatten för jag fick inga fler förslag.

Knepigt med sociala plattformar.

Nån som har ett bra förslag ?

Det finns säkert män här som är intresserade av att prata mer... ;)
Svar på tråden Älskarinna