Hur hög är din lön, vad tjänar du?
Hur mycket tjänar du? Och vad anser du är en normal/okej lön? Vad är en dålig lön?
Hur mycket tjänar du? Och vad anser du är en normal/okej lön? Vad är en dålig lön?
Jag jobbade deltid flera år. Var aldrig sjukskriven och vabbade nästan aldrig. Barnen fick korta dagar , vi behövde inte stressa och hade tid att göra roliga saker tillsammans på vardagar , inte bara på helgerna. Var helt klart värt för mig att jobba deltid.
Men min pension blir hyfsat bra ändå enligt MinPension. Jag tjänar 62000 i månaden och pensionsprognosen för pension om åtta år är 55000 kr per månad.
Jag jobbade deltid flera år. Var aldrig sjukskriven och vabbade nästan aldrig. Barnen fick korta dagar , vi behövde inte stressa och hade tid att göra roliga saker tillsammans på vardagar , inte bara på helgerna. Var helt klart värt för mig att jobba deltid.
Men min pension blir hyfsat bra ändå enligt MinPension. Jag tjänar 62000 i månaden och pensionsprognosen för pension om åtta år är 55000 kr per månad.
66k/mån + bonus, känns som man behöver ligga här med dagens priser. Förstår att det är kärvt för många, sambon har iofs låg lön så som par ligger vi inte särskilt högt.
29500 på heltid efter 5 år i yrket och 2-årig yrkeshögskola. Söker annat?.går knappt att leva på lönen i dagens samhälle som ensamstående med barn.
Pensionär. Netto 17001 i månaden inkl bostadstillägg. Jobbat lite under åren.
36 år jbbar som rörläggare i Göteborg har lön på 46200 innan skatt, plus service bil och förmåner.
kommer alltid vilja tjäna mer 😜
46.500 kr i mån i grundlön. Lokförare.
Är 26 år och tjänar 41 000 brutto och är nöjd med min lön för det jobbet jag utför. Kan till och med tycka att det är i överkant.
Utbildad högskoleingenjör sedan 3 år tillbaka.
Hade ingångslön på 25 000, bytte jobb då jag ansåg det var kass lön för att ha studerat.