Lisen91 skrev 2021-05-09 16:44:23 följande:
Uppdaterar listan med nytt datum för BIM på mig.. har inte tagit något test men har börjat få bruna flytningar så kändes onödigt då jag vet att mensen är på ingång..
Usch jag är så emotionellt dränerad idag då jag gråtit hejdlöst, städat och vilat om vart annat.. har ingen energi kvar nu. Är så trött på denna besvikelse som kommer tillsammans med mensen!
Som jag skrev i ett svar i en annan tråd så fick jag idag dela allt som har med detta att göra med min svägerska som berättade att hon och min bror går igenom samma sak och dessutom gjort en utredning. Lider ju så med dem då jag vet hur ont det gör men det var samtidigt så skönt att få prata med någon nära i familjen som kunde förstå och relatera. Så nu ska jag ringa till den privata kliniken som finns i staden jag bor direkt imorgonbitti och se vad dom säger.
C20swb, BIM 27/5(?), 25år (9:e försöket)
Molybden, BIM 14/5, 26 år (11:e försöket, PCOS)
apan95, BIM 15/5, 25 år (19:e försöket)
Janni91, BIM 25/5, 30 år (11:e försöket, kort lutealfas + mellanblödningar)
Tildasafira, BIM 27/5, 28 år (15e försöket)
Ericky, BIM 27/5, 33 år (10:e försöket, svag ÄL + mellanblödningar)
Vickan31, BIM 2/6, 31 år, (12:e försöket)
Enka, BIM 2/6, 35 år
Stickling, bim 6/6, 33 år (11:e försöket, 2 mf, PCOS)
Lisen91, BIM 8/6, 29 år (11:e försöket)
Så tråkigt med spottings, lider också av dom. Man känner direkt att det är kört, flera dagar innan mensen. :/
Vad skönt att du iaf hittat någon nära att prata med om detta, även om det såklart är tråkigt att din bror och svägerska också har problem. <3 Hoppas du får snabb och bra hjälp av kliniken :)