• Anonym (Oskuld)

Håller man längre i sängen ifall man kan runka länge?

Ja detta kanske är en konstig fråga, men iaf. Jag är oskuld och har aldrig haft sex. Frågan är alltså, håller man länge i sängen ifall man kan runka länge?

Jag kan runka i typ 20min om jag använder förhuden, (men då är det några pauser).

Jag kan runka i typ 10min når jag använder glidmedel och smeker ollonet, (utan några pauser).

Tror ni jag kan hålla länge vid sex?

Som sagt, jävligt skum fråga men svara seriöst.

• Svar på tråden Håller man längre i sängen ifall man kan runka länge?
  • Friger
    Anonym (Oskuld) skrev 2021-04-20 16:59:55 följande:

Ja detta kanske är en konstig fråga, men iaf. Jag är oskuld och har aldrig haft sex. Frågan är alltså, håller man länge i sängen ifall man kan runka länge?

Jag kan runka i typ 20min om jag använder förhuden, (men då är det några pauser).

Jag kan runka i typ 10min når jag använder glidmedel och smeker ollonet, (utan några pauser).

Nej. Inte jag i alla fall.

Nyckeln till att inte komma för tidigt är att antingen skaffar du dig en ful tjej som luktar illa.

Eller om du har tur och hittar en snygg tjej som luktar gott. Då kan du ta pauser när du knullar. Dra ut den och lek med fingrar, tunga eller andra leksaker (på henne, inte dig själv) tills du vågar dig på att stoppa in den och jucka igen. Upprepa vid behov.

Lycka till!
  • Tukt

Där får man väl svara både ett ja och ett nej.
    Det är ju inte till en nackdel att känna sig kropp och kunna kontrollera den. Och det kan man såklart runka sig till.
    Men samtidigt om du får ett par tuttar i ansiktet och en len hand runt staken som gör det samma, så har du inte längre kontroll på samma vis. 
    Vid penetration är du lite där i mellan eftersom du då kan styra lite så stimulansen inte är optimal hela tiden.
    Sedan är väl 10-20 minuter inte så mycket om man är i sängen. Själva penetrationen är ju en sak, men det är mycket annat som stimulerar där. 

*Tog hetrosex som exempel, men kan såklart lika gärna vara det samma med en man.

• Anonym (lll)

Det blir svårt att svara seriöst.
    Nåväl, jag tror du kommer upptäcka att sex med olika partners kan bli väldigt olika. Därför är det svårt att svara på hur just du kommer hålla ut. Sedan ska du veta att vi är många kvinnor som inte precis längtar efter timmeslånga knull, utan hellre kort och med kvalitet. 
  • Jonnynilsson

Skjut av ett skott någon timma innan du skall träffa tjejen så är det lättare att hålla igen orgasmen.

• Xzx

Träffa en brud och testa..?
  • Anonym (.........)

Jag tycker att du kan börja redan nu med att inse att penetrationen inte är höjdpunkten för de flesta kvinnor. Så hur länge du orkar knulla säger väldigt lite om du är bra i sängen eller inte. Se till att tjejen får orgasm innan du ens funderar på att introducera kuken så gör du väldigt många kvinnor lyckliga. 

• Anonym (Japp)
    Anonym (.........) skrev 2021-04-20 19:14:52 följande:

Jag tycker att du kan börja redan nu med att inse att penetrationen inte är höjdpunkten för de flesta kvinnor. Så hur länge du orkar knulla säger väldigt lite om du är bra i sängen eller inte. Se till att tjejen får orgasm innan du ens funderar på att introducera kuken så gör du väldigt många kvinnor lyckliga. 

Är kvinna och håller absolut med här, det är helt klart rätt teknik! Vore dröm med en man som tog sig tid för mig och inte bara ville trycka in kuken direkt.
Svar på tråden Håller man längre i sängen ifall man kan runka länge?