Hur vet ni att er partner älskar er?
Vilka tecken/vad gör er partner som får er att fatta att hon eller han älskar er?
Vilka tecken/vad gör er partner som får er att fatta att hon eller han älskar er?
Förstår man inte vad älska är har man nog missat det viktigaste i livet.
Förstår man inte vad älska är har man nog missat det viktigaste i livet.
Skulle snarare säga att man har en naiv syn om man inbillar sig att älska skulle vara något statiskt och objektivt.
Jag var kär många gånger i min ungdom. Med åren har jag förstått att det inte hade ett dyft med personerna jag var kär i att göra utan att det nästan enbart handlade om mig själv. Det är en av anledningarna till att jag vill veta vad som avses, för som många förklarat ovan älskade jag de här brudarna.
Viktigaste i livet?
Viktigare än att överleva?
Viktigare än hälsa?
Viktigare än att få mat på bordet?
Viktigare än att kunna ta hand om sina barn?
Jag skulle vilja påstå att det finns ganska många saker i världen som är klart viktigare än kärlek. Kärlek är trevligt ja, väldigt trevligt till och med men knappast viktigaste i livet.
Hon har betydligt mer känslor än vad jag har.
Dock är hon den bästa kvinna jag träffat i mitt liv. Är inte attraherad rent fysiskt men ..... vi bara funkar ihop.
Hon borde tvivla mer på mig än jag på henne faktiskt.
Har nog extremt svårt att släppa känslor en gång till.
Hon har betydligt mer känslor än vad jag har.
Dock är hon den bästa kvinna jag träffat i mitt liv. Är inte attraherad rent fysiskt men ..... vi bara funkar ihop.
Hon borde tvivla mer på mig än jag på henne faktiskt.
Har nog extremt svårt att släppa känslor en gång till.