• Anonym (Anonymson)

    Subutex

    Hej!

    Ni får gärna döma mig och tycka synd om mig eller hata mig men just nu behöver jag råd så om du inte har svar på min fråga så snälla åtminstone tryck inte ner mig ????????

    Jag behöver ta ut Subutex, jag ska träffa en läkare men vet inte hur ska jag ljuga för att få Subutex utskriven!? Ni som har fått sub av nån läkare varför har ni fått det!? Bakgrunden är lång historia men jag ska träffa en läkare och vill ha Subutex. Vad ska jag göra för att hon/han gå med på det!? Jag vet att jag är korkad med du behöver inte bry dig gå vidare om du inte kan hjälpa mig!

  • Svar på tråden Subutex
  • FtS70

    Subutex finns inte längre. Enklaste sättet att få ut buprenorfin är väl att säga att du vill sluta med horse?

  • EpicF

    Du kan inte ljuga dig till Suboxone/Buprenorfin. Subitex är väl avregistreras. Du får helt enkelt vara ärlig med varför du behöver det.

  • Anonym (Anonymson)
    FtS70 skrev 2021-04-20 22:17:39 följande:

    Subutex finns inte längre. Enklaste sättet att få ut buprenorfin är väl att säga att du vill sluta med horse?


    Jag har aldrig använt Heroin så det är inte därför jag behöver sub, jag använde sub för att bli av med Tramadol.
  • Anonym (Anonymson)
    EpicF skrev 2021-04-20 22:23:48 följande:

    Du kan inte ljuga dig till Suboxone/Buprenorfin. Subitex är väl avregistreras. Du får helt enkelt vara ärlig med varför du behöver det.


    Vad händer om jag säger sanningen för jag vill inte hamna på en avgiftningsklinik. Jag behöver bara sub eller nån typ som är ersättare till sub i Sverige. Finns det buprenurfin i Sverige? Isåfall är det skillnad mellan den och sub!?
  • EpicF
    Anonym (Anonymson) skrev 2021-04-21 00:57:51 följande:

    Vad händer om jag säger sanningen för jag vill inte hamna på en avgiftningsklinik. Jag behöver bara sub eller nån typ som är ersättare till sub i Sverige. Finns det buprenurfin i Sverige? Isåfall är det skillnad mellan den och sub!?


    Buprenorfin är samma som subutex. Varför ska du hamna på en avgiftningsklinik? Du kommer inte få Buprenorfin utan att tala om varför du önskar det.
  • Anonym (Kaninen)
    Anonym (Anonymson) skrev 2021-04-20 21:31:15 följande:

    Hej!

    Ni får gärna döma mig och tycka synd om mig eller hata mig men just nu behöver jag råd så om du inte har svar på min fråga så snälla åtminstone tryck inte ner mig ????????

    Jag behöver ta ut Subutex, jag ska träffa en läkare men vet inte hur ska jag ljuga för att få Subutex utskriven!? Ni som har fått sub av nån läkare varför har ni fått det!? Bakgrunden är lång historia men jag ska träffa en läkare och vill ha Subutex. Vad ska jag göra för att hon/han gå med på det!? Jag vet att jag är korkad med du behöver inte bry dig gå vidare om du inte kan hjälpa mig!


    Du får säga du har missbruk med opiater
  • Anonym (Kaninen)

    Jag vill inte uppmuntra till olagligheter men kan konstatera att många får tar i detta på andra sätt. Varför kan du inte köra Cole turkey

  • Anonym (w)

    Samma som tidigare trådar antar jag. Att ljuga kommer att göra saken värre. Är det på något sätt bättre att de tror att du går på heroin och kommer följa upp dig eftersom? Du ska säga ditt problem och låta läkaren komma upp med en plan för hur ni ska göra. Du kommer inte få detta rakt av och absolut inte en avgiftningsklinik a la USA.

  • Anonym (I can tram)
    Anonym (Anonymson) skrev 2021-04-21 00:57:51 följande:

    Vad händer om jag säger sanningen för jag vill inte hamna på en avgiftningsklinik. Jag behöver bara sub eller nån typ som är ersättare till sub i Sverige. Finns det buprenurfin i Sverige? Isåfall är det skillnad mellan den och sub!?


    Sub kan du skaffa enbart på den svarta marknaden ,plåster (utan läkare alltså) Tramadol är lättare att trappa ner än sub, för gå från Tramadol till sub ä ingen lösning,båda är extremt beroendeframkallande , sub fungerar bra på tunga missbruk i ditt fall byt till Tramadol och trappa ner den sakta så blir du av med opiater. Sertralin är bra vid Tramadol nedtrappning.
Svar på tråden Subutex