• Ik96

Vi som plussat från tråden letrozol, PCO

Hej! Jag hoppar gärna in här också!

Jag plussade idag efter några månaders försök med letrozol. Enkeldos funkade inte men på första försöket med dubbeldos så funkade det :D

• Ik96
    Russin112 skrev 2021-08-20 08:31:23 följande:

Hej! Grattis till ert efterlängtade plus! När är du beräknad och vilken vecka är du i? :)

Tack snälla!

Jag är i v.4 och är beräknad 1:a eller 2:a maj :) lite osäker då jag hade en oregelbunden mens.
  • Ik96
    jjkkll2 skrev 2021-08-22 09:19:50 följande:

Grattis och välkommen hit <3 hur mår du?

Tack snälla! <3 om jag utgår från graviditeten mår jag bra. Har i princip inte haft några syntom än vilket både är skönt och lite oroande. Men det kommer säkert tids nog. Har haft lite ont i magen till och från, svullen och ont i benen typ. Sen har jag varit sjuk i snart en vecka så just nu är det det som är jobbigast och man vet inte riktigt vad som är vad när det gäller symtom.
  • Ik96
    jjkkll2 skrev 2021-08-23 18:03:38 följande:

Åh det låter ändå ganska normalt! Vissa symtom kommer lite senare för vissa och vissa inte alls.

Tex illamående har jag inte blivit förrän vecka 6 medan vissa blir de senare eller aldrig.

Åh förstår att de måste vara jobbigt att vara sjuk också hoppas att du blir frisk snart!

Ja det tror jag också. Är bara i vecka 4 så det är ju väldigt tidigt än. Dock är jag väldigt varm i ansiktet och har som hetta som kommer och går. Vad jag förstått det som så är inte det helt ovanligt som ett tecken?

Jag har fortfarande kvar lite förkylning men börjar må bättre så jag hoppas att det ska släppa helt snart så man inte behöver tänka på det och känna sig stressad :)
  • Ik96
    Lofffsan skrev 2021-08-28 11:11:24 följande:

Hej på er! Var väldigt längesedan jag tittade in här! :)

Hur mår ni allihop? Känns så overkligt att man är gravid och att det faktiskt "snart" är där, om man jämför den långa resan hit man gjort!!

Och välkommen Ik96 och grattis <3

Tack snälla! :D
Svar på tråden Vi som plussat från tråden letrozol, PCO