• Anonym (förvånad)

Gillar djursex?

Jag och min sambo har alltid haft en vana att prata sex som en del av förspelet. Ofta har vi pratat om vad vi blir kåta av, vad vi gillar med mera.

Nyligen frågade jag: Vad har du för fantasi som är orealistisk, det vill säga, en fantasi som tänder dig väldigt mycket men som du vet troligtvis inte kommer hända på riktigt.

Svaret blev: Att du och jag knullar samtidigt som massa olika djur knullar runt omkring oss, hundar, apor, katter, alla möjliga djur.

Jag gillar detta på något sätt, men blir smått förundrad. Vad är det egentligen hon tänder på? Gillar hon egentligen djursex eller är det bara någon slags pervers fantasi som egentligen är ganska logisk?

• Svar på tråden Gillar djursex?
  • Anonym (icke rumsrent)

Människor som tänder på djursex eller att ha sex med djur har förekommit i alla tider och om man googlar på nätet är det en relativt utbredd genre. Mer att kvinnor ligger med djur än män, fast i verkligheten är det nog precis tvärtom.

Det är ju en viss laddning att se djur kopulera. Inte så konstigt egentligen eftersom det är rätt likt den mänskliga sexakten, men jag har aldrig hört om någon med din flickväns fantasier. Men inget är särskilt förvånande med den mänskliga naturen. Vissa saker bör man kanske lämna till just fantasier och inte ge liv kan jag tycka.

• Perolov

I fantasin går allt. I fantasin. Men undrar hur många yngre flickor som faktiskt prövat att bli slickade av familjens hund. Tror ingen erkänner.det . Annelie gör det nog , fortfarande

• Perolov

I fantasin går allt. I fantasin. Men undrar hur många yngre flickor som faktiskt prövat att bli slickade av familjens hund. Tror ingen erkänner.det . Annelie gör det nog , fortfarande

• Anonym (Odjuret)

Har haft div djur inblandat i sex. Men det var ju inte meningen då det var djuren som tog för sig.

Pökade med en tjej ute och plötsligt var det en sträv tunga som slickade rumpan o nacken vilket var nice. Vad jag inte såg i mörkret var att det var en gigantisk tjur.

Sen var det min tjej som hade en jävligt kåt liten pinshler o när vi jökade blev han än värre. Flera gånger hoppande han upp i sängen och när jag tog henne bakifrån ville han slicka mina kulor när dom gungade runt och jag lät han göra det. Tjejen upptäckte det varje gång efter ett tag o låste in hunden på toa, och jag släppte ut han hahajj

• Bingen
    Anonym (Odjuret) skrev 2021-04-24 03:28:54 följande:

Har haft div djur inblandat i sex. Men det var ju inte meningen då det var djuren som tog för sig.

Pökade med en tjej ute och plötsligt var det en sträv tunga som slickade rumpan o nacken vilket var nice. Vad jag inte såg i mörkret var att det var en gigantisk tjur.

Sen var det min tjej som hade en jävligt kåt liten pinshler o när vi jökade blev han än värre. Flera gånger hoppande han upp i sängen och när jag tog henne bakifrån ville han slicka mina kulor när dom gungade runt och jag lät han göra det. Tjejen upptäckte det varje gång efter ett tag o låste in hunden på toa, och jag släppte ut han hahajj

Hahaha
  • Anonym (Göran)

Sex med djur eller bland djur är äckligt vidrigt och sjukt.

• Anonym (Djur)
    Anonym (Göran) skrev 2021-04-25 21:14:15 följande:

Sex med djur eller bland djur är äckligt vidrigt och sjukt.

Hur vet du det?
Svar på tråden Gillar djursex?