• Obalem

BF Januari 2022 ????

Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!

Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D

Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3

• Svar på tråden BF Januari 2022 ????
  • Lunne
    hejhejkola skrev 2021-08-25 20:45:16 följande:

Går i väntans tider för rul?. Och min sambo hörde av en bekant att partner nu får följa med på just rul och han ringde idag och frågade om han får följa med på måndag, vilket han får!! Så kul :) längtar efter att få se vårt lilla hjärta igen!!

Jag har RUL på onsdag, det står på bokningsbekräftelsen att partner inte är välkommen men vi har också fått veta att det har ändrats sen den skickades ut :D
  • Josepose

Hej, var på RUL igår och min kille fick oxå följa med. Det var ju toppen att de ändrade på det:) Nu får vi alla hoppas det är ok på sjukhusen i januari oxå. Är i vecka 20 och allt ser bra ut. Dock ligger min moderkaka för livmoderhalsen så jag måste tillbaka vecka 32 för att se så den växt upp. Man ska tydligen ha lätt för att blöda, inget sånt än och jag hoppas jag slipper det!

• Josepose
    Bula2021 skrev 2021-08-26 18:20:21 följande:

I vilka regioner/län bor ni där partner nu får följa med på bm-besök?

Jag bor i sthlms län!
  • Miniflin

Västmanland, jag går hos BM i Sala och gjorde RUL i Västerås :)
  • hejhejkola

Jag bor i Skåne :)
  • Angellike90

Halloj! Hoppar gärna på tråden om det är ok! Är nu i vecka 18+0 och beräknas 30 januari! :) Mitt första barn efter mycket försök, missfall och utomkvedshavandeskap. Varit ett tuff väg hit och hoppas verkligen allt går vägen nu! :) har ni nån hemlig fb grupp man kan gå med i? Vore jättekul att få dela upplevelser med er och även råd å tips!

• Lunne
    Angellike90 skrev 2021-08-30 09:08:08 följande:

Halloj! Hoppar gärna på tråden om det är ok! Är nu i vecka 18+0 och beräknas 30 januari! :) Mitt första barn efter mycket försök, missfall och utomkvedshavandeskap. Varit ett tuff väg hit och hoppas verkligen allt går vägen nu! :) har ni nån hemlig fb grupp man kan gå med i? Vore jättekul att få dela upplevelser med er och även råd å tips!

Jag kan lägga till dig i fb-gruppen om du vill, man kan dock bara lägga till vänner så skicka ett pm med vad du heter på Facebook i så fall :)
  • Lunne
    Angellike90 skrev 2021-08-30 17:04:35 följande:

Hittade gruppen och ansökte om att få gå med och är nu med :) tack så mycket!

Då var det nog någon annan grupp, finns flera öppna på FB :) Men de hemliga kan man inte hitta via sökning om man inte är medlem.
Svar på tråden BF Januari 2022 ????