Inlägg från: Anonym (smyg-homo?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (smyg-homo?)

Jag ställde in bröllopet

Allvarligt, jag hade börjat undra om din man och den här mannen hade sex med varandra.

Vem låter en annan person man bara har känt ett par år få sådant inflytande över sig, och blir så duperad så han nästan åker på helg med en annan kvinna inblandad? Och sen inte bryter den kontakten!!

Antingen är din man ett ryggradslöst fån eller så är det något mer i den här historien tror jag.

• Anonym (smyg-homo?)
    Anonym (123) skrev 2021-04-25 22:40:31 följande:
    Han hade jäkligt otur när han tänkte. Förmodligen har han insett det också..

Folk som är radikalt dumma i huvet ska man inte heller gifta sig med.
    Det finns liksom en gräns och om man inte begriper bättre än så, så fan heller att jag blandar gener med det där!

Det är faktiskt ännu värre enligt min mening om karlen är så överjordiskt stenkorkad så han inte fattar att det är fel att han smygumgås med en narcissistisk backstabber som unde hela relationen har spottat, pissat och skitit på hans partner.

TS, tänk på mänskligheten. Vi behöver kloka människor med ryggrad, inte fler evertebrater som spelar ensträngsbanjo.
  • Anonym (smyg-homo?)
    Anonym (a 2) skrev 2021-04-27 18:23:00 följande:

Vill bara säga att jag håller med Anonym(123) och mari123. Jag fattar inte att man kan slänga bort den man älskar för att något sånt här händer. Trots allt kanske det var lika bra i det här fallet för att undvika skilsmässa vid nästa motgång.

Du tycker alltså det är helt okej att den som påstår sig älska dig ljuger för dig, fortsätter umgås med en person som gör riktigt grova saker för att splittra er, och vill att den personen ska vara på ert bröllop?

Då är man antingen en dåre eller en dörrmatta utan självrespekt, skulle jag säga.
  • Anonym (smyg-homo?)
    Anonym (a 2) skrev 2021-04-27 19:36:40 följande:

Mannen har inte satt högre värde på sin bekant än på blivande frun. Han har inte fattat hur dåligt TS mått av detta, och framför allt inte att hon fortfarande skulle reagera så starkt. Visst, det är fel av honom, men inget medvetet fel. Så fort han insåg hur illa TS tog vid sig ville han göra allt för att ställa det tillrätta och ångrade sig.

Han begick ett misstag, för att han inte förstod hur allt låg till. Misstag är mänskligt, och själv förlåter jag min man för saker han gör av okunskap. Detta var inte för att vara elak, inte ett medvetet svek, och inget som säger att TS inte kan lita på honom i framtiden.

Men han ljög ju om att träffa kompisen? Hur kan han inte ha fattat då att TS tog illa vid sig? Om han inte hade fattat det, varför ljuga liksom. Då hade han väl bara sagt "jag ska dra till Mange nu, höhö" som en glad idiot.

Du måste vara jordens mest naiva varelse.
Svar på tråden Jag ställde in bröllopet