Anonym (a 2) skrev 2021-04-27 19:36:40 följande:
Mannen har inte satt högre värde på sin bekant än på blivande frun. Han har inte fattat hur dåligt TS mått av detta, och framför allt inte att hon fortfarande skulle reagera så starkt. Visst, det är fel av honom, men inget medvetet fel. Så fort han insåg hur illa TS tog vid sig ville han göra allt för att ställa det tillrätta och ångrade sig.
Han begick ett misstag, för att han inte förstod hur allt låg till. Misstag är mänskligt, och själv förlåter jag min man för saker han gör av okunskap. Detta var inte för att vara elak, inte ett medvetet svek, och inget som säger att TS inte kan lita på honom i framtiden.
Läste du ens TS?
Anonym (Sanna) skrev 2021-04-25 14:36:26 följande:
Min man ställde honom mot väggen och bad honom fara och flyga. Och bröt med honom. Trodde jag. Men dom har tydligen haft kontakt med varandra hela tiden. Nu har det krupit fram att min man tycker inte att det var så farligt. Ändå vet han att den här historien knäckt mej så hårt att jag varit tvungen att ta till psykologhjälp. Det handlade inte om lite skitsnack kompisar emellan utan en lång målmedveten process som pågick under många månader.